  • Data: 2018-09-08 22:23:18
    Temat: Re: Odległość stojaków na motocykle od budynku
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-08 o 22:20, Tomasz pisze:

    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > No to kup sobie motor i zostaw gdzieś bez przywiązania do stojaka lub tp.,
    > a potem zobacz co się stanie i nas poinformuj. :-DDD

    Widuję takie motocykle w większości, i nic się nie dzieje. To znaczy
    pewnie niektóre kradną, tak jak i samochody, nie sądzę jednak, aby
    powodem tego był akurat brak stojaka, albo aby brak stojaka jakoś
    szczególnie narażał motocykl na niebezpieczeństwo kradzieży lub problemy
    z wypłatą odszkodowania.

    --
    Liwiusz