    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes,pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Od kiedy się uznaje datę rozpoczęcia działalności gosp.?
    Date: Fri, 24 Jan 2003 23:39:36 +0100

    Użytkownik Marcin Olender napisał:
    > "Artur Golański" <A...@w...net.pl> wrote in message

    > Ech...
    >
    > Skad sie biora te legendy? Moze to wplyw funkcjonalizmu amerykanskiego? :-))

    No własnie. Skąd?
    Nie znam nikogo kto by date rozpoczęcia działalności miał na NIPie taka
    sama jak we wpisie. I US nie wnosi zastrzeżeń. Od lat nie wnosi zastrzeżeń.

    Ba... znajomy nieświadom niczego wpisał date rozpoczęcia działalności na
    NIP taką jak we wpisie do ewidencji, a faktycznie zaczął działać prawie
    miesiąc pózniej i w efekcie znacznie spóźnił się ze zgloszeniem
    działalności (o ten miesiąc wlaśnie). Dostał mandat. I pani która mu ten
    mandat przysoliła powiedziała "A czemu pan składając zgłoszenie nie
    wpisał późniejszej daty rozpoczecia dzialalności? Miał pan jakies
    wydatki albo sprzedaż wcześniej? Nie? To czemu pan nie wpisal daty
    skladania zgłoszenia?"
    I bardzio jej przykro było że klient sam sie podłożył.
    A mial przyjśc do mnie z papierami *zanim* sie zarejestruje, to nie.
    Sam! W końcu to nic trudnego!

    I pozostawiam ta historyjke ku pamięci potomnych :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl