  • Data: 2003-01-25 00:29:00
    Temat: Re: Od kiedy się uznaje datę rozpoczęcia działalności gosp.?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 24 Jan 2003, Maddy wrote:
    [...]
    >+ > Skad sie biora te legendy? Moze to wplyw funkcjonalizmu amerykanskiego? :-))
    [...]
    >+ No własnie. Skąd?
    >+ Nie znam nikogo kto by date rozpoczęcia działalności miał na NIPie taka
    >+ sama jak we wpisie. I US nie wnosi zastrzeżeń. Od lat nie wnosi zastrzeżeń.

    Arturze, prosimy o przykłady ;)

    >+ Ba... znajomy nieświadom niczego wpisał date rozpoczęcia działalności na
    >+ NIP taką jak we wpisie do ewidencji, a faktycznie zaczął działać prawie
    >+ miesiąc pózniej i w efekcie znacznie spóźnił się ze zgloszeniem
    >+ działalności (o ten miesiąc wlaśnie). Dostał mandat.
    [...]
    >+ A mial przyjśc do mnie z papierami *zanim* sie zarejestruje, to nie.
    >+ Sam! W końcu to nic trudnego!

    Prawdę mówiąc, jakby przylazł po wezwaniu z powodu spóźnienia
    ze zgłoszeniem - to jeszcze miał szanse.
    Zeznawałem :) że też miałem wezwanie do karnoskarbowego, bo w którymś
    "papierze" omsknąłem się co nieco, a ponieważ właśnie rozpocząłem
    później niż obiecywałem :] to zostałem 'podejrzany o niedopełnienie'... :>
    Tłumaczenie (moje, pisałem *ręcznie* w *dwu* egzemplarzach, ech...)
    przyjęli :) (inne daty - VAT, KPiR,... potwierdzały że zeznaję
    jednolicie).

    >+ I pozostawiam ta historyjke ku pamięci potomnych :-)

    Odświerzam się również (bezczelnie) na liście historii :),
    pozostając w oczekiwaniu że Artur zapoda jakieś rozstrzygnięcie
    świadczące przeciw... (lepiej jak nie znajdzie, bo zaczniemy
    się bać :)).

    >+ Maddy

    pzdr, Gotfryd