  • 1. Data: 2010-02-22 15:23:51
    Temat: Od kiedy placac za autostrade nalezy mniec odliczona kwote? ;)
    Od: WS <L...@c...pl>

    krakowski sad sie raczej nie popisal...

    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-200-zlotych-gr
    zywny-za-placenie-drobnymi,nId,239017

    WS

  • 2. Data: 2010-02-22 16:32:50
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    To tylko wyrok nakazowy, do kosza się nadaje po zgłoszonym sprzeciwie.
    Ale sąd rzeczywiście dał ciała. Dajcie mi człowieka, a przepis się
    znajdzie...

    KW
    Art. 90. (106) Kto tamuje lub utrudnia ruch na drodze publicznej lub w
    strefie zamieszkania, podlega karze grzywny albo karze nagany.

    Jak ktoś za wolno rusza ze świateł, to też już powinien zacząć się bać :)

    --
    Krzysztof

  • 3. Data: 2010-02-22 18:27:35
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 17:32:50 +0100, Krzysztof Jodłowski napisał(a):

    > Art. 90. (106) Kto tamuje lub utrudnia ruch na drodze publicznej lub w
    > strefie zamieszkania, podlega karze grzywny albo karze nagany.

    Czyli zarzadca autostrady:)

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 4. Data: 2010-02-22 18:29:09
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Czyli zarzadca autostrady:)

    Tak, przez postawienie bramek zwalniających :)

    --
    Krzysztof

  • 5. Data: 2010-02-22 20:01:10
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hlubjk$igq$1@news.onet.pl...
> [...]
    > strefie zamieszkania, podlega karze grzywny albo karze nagany.
    >
    > Jak ktoś za wolno rusza ze świateł, to też już powinien zacząć się bać :)

    liczy sie zamiar a oni nie ukrywali swojego

  • 6. Data: 2010-02-22 21:20:27
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    wspolna-flaszka.pl wrote:

    > U?ytkownik "Krzysztof Jod?owski" <b...@p...onet.pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:hlubjk$igq$1@news.onet.pl...

    > liczy sie zamiar a oni nie ukrywali swojego

    no to nastepnym razem przyjada z *odliczona* w groszowkach kwota
    i zasypia tym punkt poboru oplat :)

  • 7. Data: 2010-02-22 21:32:45
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-02-22 22:20, Paweł wrote:

    > no to nastepnym razem przyjada z *odliczona* w groszowkach kwota
    > i zasypia tym punkt poboru oplat :)

    ALbo trzeba zorganizować kilkadziesiąt osób, a każda z nich ma tylko i
    wyłącznie banknot 200 zł.

  • 8. Data: 2010-02-22 22:53:34
    Od: "aari^^^" <a...@t...email.is.invalid.pl>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 22:32:45 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    powiedział:

    > ALbo trzeba zorganizować kilkadziesiąt osób, a każda z nich ma tylko i
    > wyłącznie banknot 200 zł.

    Wtedy by dostali wyroki za utrudnianie zbyt wysokimi nominałami ;)

    --
    Bright light is the end
    of the black light district.

  • 9. Data: 2010-02-22 23:02:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Paweł wrote:

    > no to nastepnym razem przyjada z *odliczona* w groszowkach kwota
    > i zasypia tym punkt poboru oplat :)

    Art. 5. [1] KC
    Nie można czynić ze swego prawa użytku, który by był sprzeczny ze
    społeczno-gospodarczym przeznaczeniem tego prawa lub z zasadami
    współżycia społecznego. Takie działanie lub zaniechanie uprawnionego nie
    jest uważane za wykonywanie prawa i nie korzysta z ochrony.

    ------

    Ktos zdaje sie beknął kiedyś, za przelewy po jeden grosz, za ktore firma
    płaciła 4 zł od przelewu przychodzącego.

    Radze uważać, żeby sobie nie policzyli odszkodowania za utracone
    milionowe dochody tak jak nasza-klasa ostatnio.

  • 10. Data: 2010-02-22 23:51:13
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

> [...]
    > społecznego. Takie działanie lub zaniechanie uprawnionego nie jest uważane
    > za wykonywanie prawa i nie korzysta z ochrony.

    Autostrada mogła go zwolonic z opłaty aby nie tamował ruchu, albo zakupić
    sobie
    automaty do liczenia monet i po sprawie.