  • 21. Data: 2008-05-31 10:56:38
    Temat: Re: Ochrona dóbr osobistych - komentarz Allegro
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia 31 May 2008 00:09:19 +0200, T napisał(a):

    > Swoją drogą prawo pozwalające zwrócić towar bez podania przyczyn przy
    > sprzedaży wysyłkowej jest wyjątkowo debilne...

    Wręcz przeciwnie - chciałem ostatnio kupić przejściówkę do PC'ta.
    Jak miałem zdalnie sprawdzić że działa - skoro sprzedawca też nie ma o tym
    pojęcia i pisze że działa ze wszystkim? Kupiłem, okazało się że nie działa
    więc odesłałem. Nigdy nie odsyłałem nic kupionego od kogoś kto miał
    pojecie co sprzedawał. A akurat na allegro jest pełno chłamu, który akurat
    się sprowadza z Chin bo jest popyt.

    Henry

  • 22. Data: 2008-05-31 11:56:30
    Od: T <...@t...warszawa.pl>

    Henry(k) pisze:

> [...]
    > miał pojecie co sprzedawał. A akurat na allegro jest pełno chłamu, który
    > akurat się sprowadza z Chin bo jest popyt.

    Ale to przecież inny przypadek -- niezgodność towaru z umową. Ja mówię o
    możliwości zwrotu bez żadnego powodu: "obejrzałem i nie podoba mi się
    odcień obudowy".

    --
    http://tomasz.warszawa.pl

  • 23. Data: 2008-05-31 12:02:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    T napisał(a):

    > Ale to przecież inny przypadek -- niezgodność towaru z umową. Ja mówię o
    > możliwości zwrotu bez żadnego powodu: "obejrzałem i nie podoba mi się
    > odcień obudowy".

    Moim zdaniem bez powodu to jest bez powodu a nie z powodu, ze kolor sie
    nie podobal ;)

    j.

  • 24. Data: 2008-05-31 14:30:52
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 31 May 2008 09:35:48 +0200, Alek napisał(a):

    > Jakie konsekwencje mogłyby go spotkać za wystawienie neutralnego
    > komentarza?

    Nie wiem jakie ;-) wiem czym mi groził -- tj. co tam napisze ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 25. Data: 2008-05-31 14:55:32
    Od: T <...@t...warszawa.pl>

    januszek pisze:

    > Moim zdaniem bez powodu to jest bez powodu a nie z powodu, ze kolor sie
    > nie podobal ;)

    Ale o co Ci właściwie chodzi? ;-)

    --
    http://tomasz.warszawa.pl

  • 26. Data: 2008-05-31 16:11:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    T napisał(a):

    > Ale o co Ci właściwie chodzi? ;-)

    Tak bez powodu się czepiam ;P

    j.

  • 27. Data: 2008-05-31 20:46:45
    Temat: Re: Re: Ochrona dóbr osobistych - komentarz Allegro
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 31 May 2008, Olgierd wrote:

    > OIDP w regulaminie Allegro jest nawet inaczej -- że komentarza nigdy nie
    > usuną, chyba że obie strony się na to zgodzą, a i wówczas podlega on
    > wyłącznie 'wykreśleniu'.
    > To oczywisty przykład -- nie jedyny -- niezgodności tegoż regulaminu
    > z przepisami rangi ustawowej.

    Czekaj, czekaj, o którym przepisie myślisz?

    pzdr, Gotfryd

  • 28. Data: 2008-06-01 07:09:24
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 31 May 2008 22:46:45 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Czekaj, czekaj, o którym przepisie myślisz?

    Art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zaznaczam,
    że mowa o komentarzu naruszającym dobra osobiste bądź w inny sposób
    bezprawnym.

  • 29. Data: 2008-06-02 07:19:43
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    .googlegroups.com...

    >Nie rozumiem. Przecież 10 zł (nie pamiętam dokładnie) i tak już
    >zapłaciłem za wysłanie do mnie. Potem poniosłem tylko koszt odesłania
    >- wsio. To było jakieś 4 zł chyba. Moim zdaniem prościej niż za 4 zł
    >wystawiać aukcję i szukać kupca.

    Straciłeś 15 zł, mogłeś wyjść na 0 lub nawet wyjść na plus ... Dla mnie
    rachunek jest prosty. Jak już chciało Tobie iść się na pocztę, to co za
    różnica jakbyś zaadresował paczkę do nowego kupca, zamiast do sprzedawcy?
    Wystawienie aukcji na allegro zajęłoby 5 minut? Twoje postępowanie jest IMHO
    po prostu nielogiczne.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 30. Data: 2008-06-02 07:39:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 1 Jun 2008, Olgierd wrote:

> [...]
    [...]
    > Art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zaznaczam,
    > że mowa o komentarzu naruszającym dobra osobiste bądź w inny sposób
    > bezprawnym.

    Thx.
    Co do "uzyskania wiarygodnej wiadomoœci o bezprawnym charakterze danych"
    od strony umowy trzeba by chyba mieć *obiektywne* dane?

    pzdr, Gotfryd