  • 21. Data: 2004-07-30 19:24:34
    Temat: Re: Obuwie ochronne w szpitalach
    Od: "VERTRET" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Roman G." <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cedrjs$mnl$1@inews.gazeta.pl...
    > A więc na jakiej podstawie prawnej wprowadza się w szpitalach obowiązek
    > _noszenia_ obuwia ochronnego przez odwiedzających?

    Szpital chroni się w ten sposób przed zwracaniem ci kosztów czyszczenia
    twojego obuwia, które może się "uwalać" od szpitalnej podłogi.

    --
    vertret

    człowiek na 3 etatach (3 x 8h= 24h)
    www.ohra.prv.pl www.milimex.pl/vandex www.sonhart.com

  • 22. Data: 2004-07-30 19:25:23
    Od: "P@wel" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik Roman G. napisał(a):
    > Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>
    > Czyli władztwo zakładowe...

    znaczy nie zakumal:-((((( a szkoda..... ale chyba juz nie warto karmic
    trola.

  • 23. Data: 2004-07-30 19:32:39
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    P@wel <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    > znaczy nie zakumal:-((((( a szkoda..... ale chyba juz nie warto karmic
    trola.

    Nie obrażaj mnie, bo ja cię nie obrażam.
    Jeżeli coś wiesz na temat, czego zrozumienie sprawia mi rzekomo na razie
    trudność, to udowadniając swoją kompetencję, po prostu fachowo, krótko,
    jasno, rzeczowo i uprzejmie mi to wytłumacz.

    Swoje intencje w tym wątku wyartykułowałem wyraźnie, zatem twoje napaści są
    albo trolowaniem, albo dowodzą braku umiejętności rozumienia czytanego
    tekstu.

    RG

  • 24. Data: 2004-07-30 19:35:03
    Od: "P@wel" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > Swoje intencje w tym wątku wyartykułowałem wyraźnie, zatem twoje napaści
    > są albo trolowaniem, albo dowodzą braku umiejętności rozumienia

    nadal nie kuma wiec. nie karmic trola.plisssss - nawet fachowo, krotko,
    kompetentnie, jasno, rzeczowo i uprzejmie - nie nalezy karmic trola.

  • 25. Data: 2004-07-30 19:41:25
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Olo, Ty nie ze mną polemizuj, bo poglądy na prawo i jego stosowanie mamy
    > niemalże identyczne :-)

    Taaak? Też szczerze nie cierpisz gapowiczów i uważasz trolla Rokickiego za
    dauna? ;-PPP

    > Załóżmy, że nauczyciel wyprasza z zajęć uczennicę zbyt wyzywająco ubraną,
    > w statucie szkoły nie ma regulacji co do stroju ucznia.

    Widac jakiś stetryczały stary impotent, ja już bym prędzej wywalił taką
    ubraną jak zakonnica ;-))

    > Podnosi się krzyk:
    > dyrektor, nauczyciel mogą wydawać tylko takie zarządzenia, na jakie
    > konkretny przepis (ustawy, statutu) im pozwala, mogą robić wyłącznie to,
    do
    > czego mają jednoznaczne delegacje! Uczennica pisze do rzecznika praw
    ucznia
    > i szkoła dostaje po uszach - naruszenie konstytucyjnych wolności
    > obywatelskich ucznia! Zgroza! ;-)

    Zeby za moich czasów tak było...jakby nie patrzec kilku nauczycieli dokonało
    na mojej osobie kradziezy (wymuszenia rozbójniczego, rozboju, czy jak to
    fachowo nazwac) "rekwirując" mi w czasie lekcji np. pistolet na kapiszony,
    nie mówiąc już o bezprawnym pozbawianiu mnie wolnosci zostawiając w "kozie"
    po lekcjach....

    pdr
    Olo

  • 26. Data: 2004-07-30 19:49:35
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Olo Kwasniak <o...@p...wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > dokonało na mojej osobie kradziezy (wymuszenia rozbójniczego, rozboju, czy
    > jak to fachowo nazwac) "rekwirując" mi w czasie lekcji np. pistolet na

    Z chwilą gdy pistolet znalazł się w ręku nauczyciela, był to juz rozbój z
    użyciem niebezpiecznego narzędzia:-))

    > nie mówiąc już o bezprawnym pozbawianiu mnie wolnosci zostawiając w "kozie"
    > po lekcjach....

    :-)))

    RG

  • 27. Data: 2004-07-30 20:08:30
    Od: "P@wel" <b...@p...onet.pl>

    > Z chwilą gdy pistolet znalazł się w ręku nauczyciela, był to juz rozbój z
    > użyciem niebezpiecznego narzędzia:-))
    > :-)))
    > RG

    nie karmic trola.... nie karmic trola......

  • 28. Data: 2004-07-30 20:18:15
    Od: "P@wel" <b...@p...onet.pl>

    > Podstawy prawnej mówiącej o tym wprost najpewniej znaleźć się nie uda.

    Robert. Romanowi nie prztlumaczysz. Trole sa Trole. nic na to nie
    poradzisz.....

  • 29. Data: 2004-07-30 20:36:08
    Temat: To wiele wyjaśnia...
    Od: "Roman G." <r...@W...gazeta.pl>

    P@wel <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Robert. Romanowi nie prztlumaczysz. Trole sa Trole. nic na to nie
    > poradzisz.....

    Poszperałem trochę w archiwum...
    Skoro w 1999 r. pisałeś:

    Autor:Paweł Brach (b...@p...onet.pl)
    Temat:zadania
    Grupy dyskusyjne:pl.sci.fizyka
    Data:1999/12/07

    jestem w 8 klasie, oczywiscie Szkoly Podstawowej - przed reforma. Lubie
    fizyke i prosilbym o jakies zadania dla mnie. Odp w grupie lub priv.
    pozdrawiam cala grupa
    pawel
    b...@p...onet.pl

    nieco ponad pół roku później:

    Autor:Jarek (b...@p...onet.pl)
    Temat:banalne pytanie
    Grupy dyskusyjne:pl.comp.os.linux.sieci
    Data:2000/02/14

    mam 14 lat, troche poczytałem na temat linuxa, unixa. chciałbym cos więcej
    na ten temat wiedzieć, moze mi poradzicie, czy warto interesować się tymi
    systemami, czy maja one przyszłość. gdyby ktos z Was zechciał mi doradzić,
    może jakieś opracowania, może jakąś dobrą książkę.
    serdecznie pozdrawiam. Paweł

    a 2000/06/27 na pl.soc.dzieci podawałeś się za swojego ojca, to mi wiele
    wyjaśniło.

    RG

  • 30. Data: 2004-07-30 20:46:16
    Temat: A na zdjęciu to który jesteś?