  • 1. Data: 2004-07-30 14:51:18
    Temat: Pytanie o umowe o prace
    Od: "XxXxX" <e...@n...dziala>

    Konczy mi sie umowa z obecnym pracodawca. Pierwsza byla na 3miesieczny okres
    probny, druga na czas okreslony (rok). Czy kolejna umowe tez dostane na czas
    okreslony czy pracodawca po 2 umowach jest zobowiazany trzecia dac juz na
    czas nieokreslony?

    --
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2004-07-30 21:37:32
    Temat: Re: Pytanie o umowe o prace
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Użytkownik "XxXxX" <e...@n...dziala> napisał w wiadomości
> [...]
    czas
    > okreslony czy pracodawca po 2 umowach jest zobowiazany trzecia dac juz

    Pracodawca może nie dopuścić Cię do pracy i nie dać Ci już żadnej umowy,
    tylko świadectwo pracy (w majestacie obowiązującego prawa).
    Może jednak zawrzeć z Tobą umowę o pracę na czas określony, na czas
    nieokreślony, na czas wykonania określonej pracy lub na zastępstwo.
    Jeżeli zawrze umowę na czas określony, to będzie to dopiero "pierwsza"
    (licząc od 1 maja 2004 r.) umowa na czas określony.

    Pozdrawiam

    wa