  • 31. Data: 2004-07-30 21:42:21
    Temat: Z drugiej strony
    Od: "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ..niektóre wypowiedzi osoby o nicku P@weł na pl.soc.prawo trochę zbyt
    fachowe jak na zakręconego matematycznie 19-latka.

    Może więc to sama głowa rodziny tak niekulturalnie traktuje innych ludzi?

    http://kwp.radom.pl/gostynin.htm
    http://miasta.gazeta.pl/plock/1,35698,914130.html

  • 32. Data: 2004-07-30 22:15:55
    Temat: Re: Obuwie ochronne w szpitalach
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Roman G. napisał(a):
    > Na jakiej podstawie prawnej wprowadza się w szpitalach obowiązek kupowania
    > obuwia ochronnego przez odwiedzających?

    Przeczytaj ustawę o zakładach opieki zdrowotnej, a w szczególności art. 18a.
    Dyrektor ma prawo ustanowienia regulaminu, w którym może nałożyć taki obowiązek.

    --
    JOHNSON :)

  • 33. Data: 2004-07-30 23:34:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "P@wel" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Robert. Romanowi nie prztlumaczysz. Trole sa Trole. nic na to nie
    > poradzisz.....

    Dość długo tu piszę. Wielu osobom, którym wytłumaczyć się niby nie dawało,
    wytłumaczyłem wiele rzeczy. DO KF-u wrzucam tych, którzy mi nie odpowiadają,
    ale nie mam w zwyczaju tych osób o tym informować. I czynię to wówczas, gdy
    uznam, ze gość jest niereformowalny. To, że Roman ma w wielu przypadkach
    poglądy kontrowersyjne lub odmienne do reszty świata, to nie znaczy wcale,
    że nie ma racji. Kopernik też był uważany za Trolla średniowiecza - a
    przecież dowiedziono, że jednak miał rację.

    Jeśli z jakiegoś powodu nie masz ochoty Romana czytać, to większość
    programów pocztowych ma odpowiednie funkcje do tego. Po za tym to grupa o
    prawie. Jeśli masz coś nie wiązanego z tematem i skierowanego do konkretnej
    osoby, to pisz na priv. Po to jest taka możliwość przecież.

    Pozdrawiam serdecznie.

  • 34. Data: 2004-07-30 23:36:35
    Temat: Re: To wiele wyjaśnia...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Roman G." <r...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Poszperałem trochę w archiwum...
    > Skoro w 1999 r. pisałeś:

    Chyba jeszcze wcześniej. Potem była przerwa. Jeśli się nie mylę, to dostęp
    do sieci uzyskałem chyba w 1997 roku. Niedługo później "zaraziłem" się tą
    grupą. Ale miałem dłuższe przerwy związane najczęściej z wyjazdami.

  • 35. Data: 2004-07-30 23:40:29
    Temat: Re: Z drugiej strony
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ceefbt$rk0$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > fachowe jak na zakręconego matematycznie 19-latka.
    >
    > Może więc to sama głowa rodziny tak niekulturalnie traktuje innych ludzi?

    Romku! A mógł byś jakoś wybór tych stron wyjaśnić?

  • 36. Data: 2004-07-30 23:41:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > Przeczytaj ustawę o zakładach opieki zdrowotnej, a w szczególności art.
    18a.
    > Dyrektor ma prawo ustanowienia regulaminu, w którym może nałożyć taki
    obowiązek.

    O właśnie. Ale to obowiązek noszenia takiego obuwia, a nie jego
    każdorazowego zakupu. To są troszkę inne płaszczyzny.

  • 37. Data: 2004-07-31 04:24:19
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Jeśli przyjmiemy założenie epidemiologiczne to te ochraniacze są
    bezsensowne, bo:
    - są niesterylne i zazwyczaj wiele razy noszone w torebkach/kieszeniach
    itd.,
    - przy nakładaniu ich i tak ręce się zanieczyści patogenami (spróbuj je
    założyć bez dotykania butów), a ilu je (ręce) umyje potem.:-)

  • 38. Data: 2004-07-31 08:54:49
    Od: "Roman G." <r...@N...gazeta.pl>

    > Chyba jeszcze wcześniej. Potem była przerwa. Jeśli się nie mylę, to dostęp
    > do sieci uzyskałem chyba w 1997 roku. Niedługo później "zaraziłem" się tą
    > grupą. Ale miałem dłuższe przerwy związane najczęściej z wyjazdami.

    Robercie, tu nie o Ciebie chodzi, lecz o niejakiego Pawła Bracha:-)

    RG

  • 39. Data: 2004-07-31 09:02:14
    Od: "Roman G." <r...@W...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    > wiadomości news:ceefbt$rk0$1@inews.gazeta.pl...
    > Romku! A mógł byś jakoś wybór tych stron wyjaśnić?

    Pod nickiem P@weł na grupach pisują: Paweł Brach, turysta rowerowy i
    tegoroczny maturzysta, jego młodszy bodajże o dwa lata brat Mariusz,
    akwarysta i uczeń gostynińskiego LO, a także ich tato, komendant Policji w
    Gostyninie, laureat "gazetowego" kubka za pisanie na forach
    internetowych "mądrze, ciekawie, z zębem". Któraś z tych osób mnie
    bezpodstawnie obraża. Zastanawiam się po prostu, która.

    Roman Gawron

  • 40. Data: 2004-07-31 11:36:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
    napisał w wiadomości news:fd7mg055pp83n68h5p6bhl0laoo4k40qeg@4ax.com...
> [...]
    > - przy nakładaniu ich i tak ręce się zanieczyści patogenami (spróbuj je
    > założyć bez dotykania butów), a ilu je (ręce) umyje potem.:-)

    Ale przyznasz, że nawet niesterylne zmniejszają zagrożenie. By je
    zlikwidować, to musiał byś w kombinezonie chodzić.