  • 1. Data: 2004-10-08 18:59:35
    Temat: Obrońca z urzędu
    Od: "PDM" <f...@o...pl>

    Witam!

    Jak i gdzie się o takiego starać? Chodzi mi o obrone przed sadem, a że nie
    stać mnie na wynajęcie adwokata tylko taka opcja pozostaje

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-08 19:53:17
    Temat: Re: Obrońca z urzędu
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "PDM" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Jak i gdzie się o takiego starać? Chodzi mi o obrone przed sadem, a że nie
    > stać mnie na wynajęcie adwokata tylko taka opcja pozostaje

    To ma być obrońca ( sprawa karna) czy mecenas z urzędu ( sprawa cywilna)?

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2004-10-08 20:13:50
    Od: "PDM" <f...@o...pl>

    Witam!

    Sprawa karna

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-10-08 20:22:06
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PDM" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    No to wniosek do prezesa sądu rozpoznającego sprawę, o wyznaczenie
    obrońcy z urzędu z załacznikami z których wynika, że nie jsteś w stanie
    opłacić sobie obrońcy z wyboru, np. zaświadczenie o zarobkach i stanie
    rodzinnym itp.

    --
    "Nieuprzejmości wybaczaj... uprzejmie odpłacając"
    Sonn: GG 9257880