    Subject: Re: Obrona konieczna - granice. Ex zagajenie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <59dcf40e$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <59dcf72c$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <59dd0553$0$5147$65785112@news.neostrada.pl>
    <59dd3975$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <7de4wijraxbx.7kl37x4kxv5d$.dlg@40tude.net>
    <59ddd819$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    <59de2be7$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <59de820a$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
    <orm80m$ld2$1@node2.news.atman.pl>
    <59df7850$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
    <oroj1o$p9j$1@node2.news.atman.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Fri, 13 Oct 2017 16:19:35 +0200

    W dniu 12-10-17 o 22:24, RadoslawF pisze:

    > Spowodowanie śmierci to jeszcze nie przestępstwo?
    > A może to nie przestępstwo jak spowoduje poseł?

    Spowodowanie śmierci - nawet nieumyślne - jest przestępstwem, ale w
    obronie koniecznej już nie.

    > A sąd je oddala.

    Jak oddala? Bezpodstawne zatrzymanie.

    > Ty myślisz o przypieczeniu, ja dostrzegłem że już się przyznał.
    > Ale może warto i się przyzna że szukał go celowo aby użyć na nim siły.
    > To w jakim celu go szukał? zastanowiłeś się chwilę nad tym?
    > I tylko nie pisz że w celu aresztowania bo zadzwonił by po was
    > zamiast skakać do niego z rekami.

    Z materiału wynika, ze go nie szukał, tylko przypadkowo zobaczył i
    podjął pościg. Chciał go Policji wskazać, ale rzekomo ów sprawca rzucił
    się na Posła. Taka jest wiedza procesowa. oczywiście mogło być inaczej,
    ale nie mamy na to dowodów.