  • Data: 2007-08-19 19:07:35
    Temat: Re: Obowiązek meldunkowy - wątpliwości...
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):

    > "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> wrote in message

    > Nie znam rozporzadzenia. Możliwe.
    > Przy okazji poszukam, chyba, że masz link pod ręką.

    ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
    z dnia 24 grudnia 2002 r.
    w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i
    wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i
    utraconych dowodów osobistych.
    Dz. U. z dnia 30 grudnia 2002 r.

    § 9. 1. Zameldowania na pobyt czasowy trwający do 2 miesięcy dokonuje
    się ustnie w organie gminy, w_obecności_właściciela_lub_najemcy_lokalu,
    zgłaszając dane, o których mowa w art. 44a ust. 5 ustawy, oraz
    przedstawiając dokument stwierdzający tożsamość lub inny dokument
    pozwalający na ustalenie tożsamości.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz