  • Data: 2007-08-21 22:21:46
    Temat: Re: Obowiązek meldunkowy - wątpliwości...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    majula wrote:

    > Nie napisałeś. Wynika to z treści twoich komentarzy, przesyconych

    Napisałem, ślepoto. Zwróć uwagi na takie słowa-klucze, jak "wielu" (a
    nie "wszystkich"). Albo na to, do jakiego typu kobiet rośnie moja irytacja.

    > jadem, nienawiścią, brakiem zrozumienia - nawet nie próbujesz
    > pomóc czy doradzić, a na tym mi zależało. Jedyne co otrzymałam,

    Udzieliłem ci stosownych informacji. Potrafiłaś tylko lamentować nad
    "prawem broniących przestępców".

    > to kilka skopiowanych cytatów z kodeksu (to akurat potrafisz
    > zrobić:),

    A co ty byś chciała? Żebym napisał dla ciebie jakieś własne, specjalne
    ustawy?

    [ciach]

    > Nie ośmieszaj się... histeryczne są twoje odpowiedzi...

    Zaczynasz mi, drogie dziecko, przypominać niesławnego Expierda.
    Trollował, trollował i też się w końcu tak samo "zepsuł".

    [ciach]

    > Nawet nie stać cię na bardziej błyskotliwą ripostę...

    Po riposty do zapraszamy do wujka Staszka ;)

    > A nawiązując do twojego retorycznego pytania - czy ja w którymkolwiek
    > miejscu domagałam się tego?

    Zaczęłaś lamentować, że "to paskudne prawo przestępców tylko broni" - bo
    sprawa nie została "załatwiona" od ręki po twojej myśli.

    CBDO

    > Chyba to jednak ty masz problem ze
    > zrozumieniem czytanego tekstu.

    Zupełnie jak Expierd :) Ech, łezka w oku się zakręciła...

    > Liczyłam na wypowiedź doświadczonego prawnika, ewentualnie osoby,
    > która znalazła się w podobnej sytuacji, jak moja przyjaciółka. Miałam
    > nadzieję, że ktoś podpowie, co zrobić w takiej sytuacji, od czego zacząć,

    Czego oczekujesz? Zmiany prawa?

    Od sytuacji awaryjnych jest pomoc społeczna.

    A tak w ogóle - skoroś taka pomocna, to weź przyjaciółkę do siebie.

    Procedury, niestety, trwają. Jak mi jakaś firma zalegała za wykonaną
    pracę, to zamiast się awanturować, że "prawo broni tylko oszustów" -
    zająłem się spokojnie i metodycznie sprawą. Trwało to jakieś 2 i pół
    roku (większość czasu czekałem, aż sprawa trafi na wokandę) - i się udało.

    W tym przypadku, jak pisałem, tylko w swojej histerii to jakoś
    przegapiłaś, najpierw trzeba poczekać na rozwód, a potem można dopiero
    myśleć o eksmisji pasożyta. Tylko ochrona prawa lokatora działa i sąd
    może do eksmisji dorzucić warunek znalezienia lokalu socjalnego. Jak się
    uda i za znęcanie się dostanie jakiś konkretny wyrok i pójdzie siedzieć
    - będzie plusik. Tylko w tym przypadku też trzeba się o sprawę
    zatroszczyć - nie bać się zeznań, zbierać dowody.

    > ... a jedynie na żałosną kreaturę z przerostem ambicji. Nad możliwościami.

    Jakich ambicji??? Ja ambicji jestem pozbawiony całkowicie :)

    Naćpałaś się? Jakieś omamy? Plazma ci się ukazała? Głosy słyszysz?

    > Nawet tego nie zrozumiałeś? Po prostu 'End of discusion'.

    Nie tobie o tym decydować. A zwyczajowo to używa się "EOT".