  • Data: 2007-08-21 06:09:37
    Temat: Re: Obowiązek meldunkowy - wątpliwości...
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    baya wrote:

    > Nie chodziło mi wcale o wynajmowanie, ale mimo wszystko nie
    > jest normalne, że ktokolwiek może wejść do mojego domu i nie
    > wyjść z niego - bo jego prawo chroni, a mnie nie.

    Oczywiście, że Ciebie też chroni. A jego chroni dopiero od momentu,
    kiedy tam zamieszka.

    > ???
    > A nie przyszło ci do głowy, że może się tylko mylę...?

    Przyszło. I co z tego?

    > Kupiłbyś mieszkanie z lokatorem-psychopatą? Czy w ogóle
    > z jakimkolwiek?

    Wiesz, może Cie zdziwię, ale *mnóstwo* mieszkań zmienia właścicieli
    z lokatorami w środku (a część tych lokatorów zapewne jest
    psychopatami). Uważasz, że psychopaci mają nie mieć gdzie mieszkać?

    NTG.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak