  • 31. Data: 2012-02-03 21:50:55
    Temat: Re: zdjęcie z fotoradaru - tylko w sądzie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/3/2012 2:37 PM, Tomasz Pyra wrote:

    > Swoją drogą ciekawe co zrobi sąd, jak obwiniony o niewskazanie kierującego
    > który przeciągnie sprawę przez 3 instancje, jak mu w końcu pokażą zdjęcie,
    > zgodnie z prawdą przyzna się że kierował włąśnie on.
    > Chyba powinni go nie karać - tyle że wtedy sprawa trafi do ITD, a ci
    > wystawią mandat za przekroczenie prędkości.

    jak to sie przeciagnie przed 3 instancje to sie wykroczenie z duzym
    prawdopodobienstwem przedawni.

  • 32. Data: 2012-02-03 21:58:08
    Temat: Re: zdjÄ?cie z fotoradaru - tylko w sÄ?dzie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/3/2012 2:45 PM, Big Jack wrote:
    > W wiadomości
    zeta.pl

    > Zadałem sobie trudu i poszukałem. Jest
    > http://www.dobraszczecinska.pl/index.php?option=com_
    content&view=article&id=964:wykroczenia-za-ktore-str
    anicy-stray-gminnych-s-uprawnieni-do-nakadania-grzyw
    ien-w-drodze-mandatu-karnego&catid=93:stra-gminna-ma
    ndaty-informacje&Itemid=159

    A czyli byla aktualizacja.

    znalazlem jakby kto szukal
    Dz.U. 2011 nr 36 poz. 190

    A poniewaz sejm uwaza ze ma prawa do dziennikow ustaw,ze nawet kopiuj
    wklej sie nie da zrobic, to sami sobie poszukajcie tresci.

  • 33. Data: 2012-02-03 22:15:59
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *witek* napisał(-a):

> [...]
    > A poniewaz sejm uwaza ze ma prawa do dziennikow ustaw,ze nawet kopiuj
    > wklej sie nie da zrobic, to sami sobie poszukajcie tresci.

    Pewnie się ACTA wystraszyli ;) Link do pobrania rozporządzenia
    http://isap.sejm.gov.pl/Download;jsessionid=FB3EAB02
    A48CEA9C67CFEFCDE430E4E0?id=WDU20110360190&type=2

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 34. Data: 2012-02-03 22:38:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/3/2012 4:15 PM, Big Jack wrote:
    > Pewnie się ACTA wystraszyli

    raczej zachowuja sie jak pies ogrodnika

    sam nie zjem, drugiemu nie dam

  • 35. Data: 2012-02-03 23:44:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 03 Feb 2012 15:50:55 -0600, witek wrote:

    > jak to sie przeciagnie przed 3 instancje to sie wykroczenie z duzym
    > prawdopodobienstwem przedawni.

    Pierwsza instancja to ITD - około 2-3 tygodni.
    Druga to tryb nakazowy - 3-4 miesiące.
    Trzecia instancja ma jeszcze dobre 1.5 roku - mogą zdążyć.

  • 36. Data: 2012-02-04 10:52:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 4 Feb 2012, Tomasz Pyra wrote:

    > Pierwsza instancja to ITD - około 2-3 tygodni.

    Hm... postępowanie mandatowe liczy się jako *instancja*?
    Nie przyglądałem się, ale AFAIR jest to tylko "tryb uproszczony",
    nie przewidujący trybu odwoławczego, ale nieprzystanie na jego
    zastosowanie oznacza "normalne" postępowania, a nie apelację
    *od ukarania* (ukarania jeszcze nie ma).

    > Druga to tryb nakazowy - 3-4 miesiące.

    ...a tu też: odwołanie od nakazu jest apelacją?

    > Trzecia instancja ma jeszcze dobre 1.5 roku - mogą zdążyć.

    pzdr, Gotfryd

  • 37. Data: 2012-02-04 11:00:04
    Temat: OT, sejm DU, bylo: zdjecie z fotoradaru...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Feb 2012, witek wrote:

    > A poniewaz sejm uwaza ze ma prawa do dziennikow ustaw,ze nawet kopiuj wklej
    > sie nie da zrobic,

    Mogę poprosić o oświecenie o co chodzi, bo nie rozumiem?
    No, może z wyjątkiem tego, że głupi jest pomysł, aby określić że
    obowiązującym formatem będzie PDF, bo tu zgoda.
    (tak, spotkałem się z przypadkiem że załączniki do rozporządzenia
    były PDFami, a jakże, ze skanem stron w środku).

    pzdr, Gotfryd

  • 38. Data: 2012-02-04 12:01:13
    Temat: Re: OT, sejm DU, bylo: zdjecie z fotoradaru...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/4/2012 5:00 AM, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Mogę poprosić o oświecenie o co chodzi, bo nie rozumiem?

    W pdf da sie zastrzec, ze nie wolno kopiowac teksu i po prostu Ctrl+C
    nie dziala.
    A przepisywac raczenie nie bede.
    Nie byl to obrazek.

  • 39. Data: 2012-02-04 12:08:42
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-02-04 13:01, witek pisze:

    > W pdf da sie zastrzec, ze nie wolno kopiowac teksu i po prostu Ctrl+C
    > nie dziala.
    > A przepisywac raczenie nie bede.
    > Nie byl to obrazek.

    Kuriozalnym przypadkiem arogancji polskich (i nie tylko) urzędów są
    Normy (polskie i unijne). Są prawem, a kopiować ich nie wolno. Trzeba za
    nie płacić. Luka w kon(pro)stytucji?

    "Polska nierządem stoi" :)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 40. Data: 2012-02-04 12:33:42
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (04.02.2012 13:01), witek wrote:

    > W pdf da sie zastrzec, ze nie wolno kopiowac teksu i po prostu Ctrl+C
    > nie dziala.

    Ale przecież nie trzeba się tego zastrzeżenia słuchać - wystarczy użyć
    odpowiedniego oprogramowania - i działa.

    Inna sprawa że teksty skopiowane z ich PDFów nie wiedzieć czemu mają
    popsute pliterki.