  • 41. Data: 2012-02-04 15:10:01
    Temat: Re: zdjęcie z fotoradaru - tylko w sądzie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:4f2bac50$0$1217$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale czy ten adwokat ma możliwość to zrobić zdalnie?

    Nie i dlatego napisałem o zleceniu MIEJSCOWEMU adwokatowi.

    > Bo wiesz, jeżeli on będzie zasuwał 500km żeby się zapoznać ze zdjęciem,
    > to rachunek mi wystawi taki że taniej będzie samolotem tam polecieć i się
    > zapoznać.

    Też jestem tego samego zdania :-))

  • 42. Data: 2012-02-04 15:13:40
    Temat: Re: zdjÄ?cie z fotoradaru - tylko w sÄ?dzie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A poniewaz sejm uwaza ze ma prawa do dziennikow ustaw,ze nawet kopiuj
    > wklej sie nie da zrobic, to sami sobie poszukajcie tresci.

    Da sie, tylko że akty pierwotne oni jako obrazki zapisują, więc do tekstu
    nie wrzucisz :-)

  • 43. Data: 2012-02-04 16:13:51
    Temat: Re: OT, sejm DU, bylo: zdjecie z fotoradaru...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/4/2012 6:33 AM, mvoicem wrote:

    > Ale przecież nie trzeba się tego zastrzeżenia słuchać - wystarczy użyć
    > odpowiedniego oprogramowania - i działa.

    nie chce mi sie.

    > Inna sprawa że teksty skopiowane z ich PDFów nie wiedzieć czemu mają
    > popsute pliterki.

    tez zauwazylem

  • 44. Data: 2012-02-04 16:14:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/4/2012 9:13 AM, Robert Tomasik wrote:

    > Da sie, tylko że akty pierwotne oni jako obrazki zapisują, więc do
    > tekstu nie wrzucisz :-)

    Nie.
    To nie byl obrazek o czym napisalem.
    Po prostu zablokowana mozliwosc kopiowania

  • 45. Data: 2012-02-04 16:19:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie.
    > To nie byl obrazek o czym napisalem.
    > Po prostu zablokowana mozliwosc kopiowania

    No to nie wiem. Poniżej masz próbkę:

    USTAWA
    z dnia 6 czerwca 1997 r.
    Kodeks karny
    CZĘŚĆ OGÓLNA
    Rozdział I
    Zasady odpowiedzialności karnej
    Art. 1.
    § 1. Odpowiedzialności karnej podlega ten tylko, kto popełnia czyn
    zabroniony
    pod groźbą kary przez ustawę obowiązującą w czasie jego popełnienia.
    § 2. Nie stanowi przestępstwa czyn zabroniony, którego społeczna
    szkodliwość
    jest znikoma.
    § 3. Nie popełnia przestępstwa sprawca czynu zabronionego, jeżeli nie można
    mu
    przypisać winy w czasie czynu.

    Poprzez kopiowanie.

  • 46. Data: 2012-02-04 16:55:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/4/2012 10:19 AM, Robert Tomasik wrote:

    > No to nie wiem. Poniżej masz próbkę:

    No to wklej to o czym pisalem
    Dz.U. 2011 nr 36 poz. 190
    0190

    par 1 tego rozporzadzenia poprosze

  • 47. Data: 2012-02-04 17:16:57
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (04.02.2012 17:55), witek wrote:

    > No to wklej to o czym pisalem
    > Dz.U. 2011 nr 36 poz. 190
    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2011036
    0190

    > par 1 tego rozporzadzenia poprosze

    "
    § 1. W rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrz-
    nych i Administracji z dnia 17 listopada 2003 r. w spra-
    wie wykroczeń, za które strażnicy straży gminnych
    są uprawnieni do nakładania grzywien w drodze man-
    datu karnego (Dz. U. Nr 208, poz. 2026, z późn. zm.3))
    § 2 otrzymuje brzmienie:"

    Skopiowane za pomocą evince. Swoją drogą, kpdf którego zawsze używałem
    (i który miałem za najlepszy czytnik pdfów) nie pozwala na skopiowanie -
    a więc (co jest idiotyzmem) słucha się tej "blokady". Jestem przekonany
    że kiedyś nie zwracał na to uwagi.

    p. m.

  • 48. Data: 2012-02-04 18:58:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    listopada 2003 r. w sprawie wykroczeń, za które strażnicy straży gminnych
    są uprawnieni do nakładania grzywien w drodze mandatu
    karnego (Dz. U. Nr 208, poz. 2026, z późno zm. 31) § 2 otrzymuje brzmienie:

    Ale masz rację. Zablokowano i trzeba obchodzić to zabezpieczenie. Ale to
    tekst puiblikowany. W tekstach jednolitych sie z tym nie spotkałem.

  • 49. Data: 2012-02-05 01:24:34
    Od: Jaromir Dmytrzyk <d...@o...pl>

    mvoicem napisał:

    > Skopiowane za pomocą evince. Swoją drogą, kpdf którego zawsze używałem
    > (i który miałem za najlepszy czytnik pdfów)

    Kpdf? Ostatnia wersja to chyba w KDE 3.5.10 z sierpnia 2008. Trochę stara.
    Okular ma w ustawieniach opcję "przestrzegaj ograniczeń DRM". Można ją
    wyłączyć.

  • 50. Data: 2012-02-05 02:01:59
    Temat: [OT]Re: zdjÄ?cie z fotoradaru - tylko w sÄ?dzie
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (05.02.2012 02:24), Jaromir Dmytrzyk wrote:

    > Kpdf? Ostatnia wersja to chyba w KDE 3.5.10 z sierpnia 2008. Trochę stara.

    Stara. Ale IMHO wygodniejsza od Okulara.

    > Okular ma w ustawieniach opcję "przestrzegaj ograniczeń DRM". Można ją
    > wyłączyć.

    W Kpdf, o ile mnie pamięć nie myli, nie było w ogóle potrzeby
    wyłączania, bo nie było włączone.

    Albo w trinity (fork kde3.5 skąd mam kpdf) włączyli, albo mnie pamięć
    jednak myli.

    p. m.