  • 961. Data: 2013-04-30 19:33:17
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Tak? A jakich okoliczności? Nigdy tego nie badałem, bo to bez znaczenia,
    > ale ciekawy jestem jak to widzisz.

    Use google, young fundie ;->

    [ciach]

    > Widzę szatan drży...

    ROTFL

    Ciekaw jestem, czy fundziactwo jakoś fizycznie objawia się w strukturach
    mózgu...

  • 962. Data: 2013-04-30 19:33:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > No wyprawy krzyżowe miały na celu uwolnienie Ziemi Świętej a w
    > szczególności świętego dla wielu miasta od panowania Arabów.

    Mhm. Zwłaszcza Bizancjum, zakłamany fundziaku.

  • 963. Data: 2013-04-30 19:46:35
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisa?(a):

    > Nie ty, to JA napisałem, jak. A ty potwierdzasz, że zgodnie z prawdą.
    > Czyli wszystko w porządku.

    Ale V przykazanie nie działało w trakcie krucjat, znaczy w trakcie tego
    wyzwalania, prawda? ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 964. Data: 2013-04-30 19:47:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Ale oni mają dowody! Pisma święte, słowa Papieża... Wg twojej własnej
    > "logiki" - niepodważalne dowody!

    Nie ma sensu racjonalnie dyskutowac z prawdami objawionymi. To inna
    rzeczywistosc logiczna ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 965. Data: 2013-04-30 20:13:25
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.04.2013 19:31, Andrzej Lawa pisze:
    > Czyli z legend i podań ludowych.

    Nie. Ze Słowa Bożego, którym mają się kierować chrześcijanie.

    > Ale oni mają dowody! Pisma święte, słowa Papieża... Wg twojej własnej
    > "logiki" - niepodważalne dowody!

    Nie, Pismo Święte nic nie mówi o nieomylności Papieża.

    > Teraz to już zaczynasz bełkotać...

    No. Bo się dostosowuję do twojego stylu.

    > Ciężar udowodnienia ciąży na tym, kto twierdzi że jakiś byt istnieje.

    No więc udowodnij, że istnieje bezosobowa siła sprawcza świata.

    > Nie mam, zakłamana mendo, dogmatu "nie istnieje". Nie mam żadnego
    > dogmatu, co ciągle powtarzam. Chyba że za "dogmat" uznasz stanowisko
    > "nie wiem".

    Ok. Czyli nie jesteś ateistą, a agnostykiem. Ale skoro nie wiesz, to
    czemu tak walczysz z tymi, którzy być może mają rację?

    > Jedyne co wiem w kwestii natury rzeczywistości oraz istnienia lub nie
    > jakiegoś "boga" to to, że wszystkie argumenty twoje i podobnych tobie
    > fundziaków opierają się na konfabulacjach, mitologii oraz urojeniach

    No i to twój dogmat i plampuków takich jak ty. Mój jest taki, że jest to
    prawdziwe Słowo Boże.

    > Ty nie masz ŻADNEJ metodologii badań.

    Mam. Tylko inną.

    > Więcej - ty masz wyraźny ZAKAZ badań (zakaz poddawania próbie).

    Wystawiania na próbę Boga. Tak samo jak poddany miał zakaz poddawania
    próbie króla. Bóg jest moim stwórcą i Panem, a ja jestem jego poddanym,
    pyłkiem u Jego stóp.

    Nie ma za to zakazu badania Bożej woli oraz Słowa Bożego. I
    chrześcijańscy badacze to robią.

    > Nie ma też dowodu na nieistnienie Wróżki Zębuszki, kosmitów, Piaskowego
    > Dziadka czy prawdziwego Świętego Mikołaja.

    Owszem. I dlatego ich nieistnienie to tylko dogmaty. Jeżeli powstanie
    religia Piaskowego Dziadka i będzie miała taki dogmat, to też będzie to
    dogmat tej religii. Wszystko opiera się na wierze.

    > Żądanie udowodnienia nieistnienia to chyba najgrubszy możliwy błąd
    > logiczny sugerujący poważne upośledzenie umysłowe.

    Bynajmniej. Póki nie udowodnisz, że nie istnieje, to możesz zająć co
    najwyżej stanowisko, że wierzysz w to, że nie istnieje. To tak jak np.
    mówisz ,,jestem przekonany (czytaj wierzę), że zaginiony w buszu mój
    kolega nie żyję''. Póki nie znajdziesz ciała, nie wiesz. Więc jak jego
    matka mówi ,,a ja wierzę, że on żyje'' to różni was wiara. Tak jak różni
    ateistę od chrześcijanina.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 966. Data: 2013-04-30 20:23:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.04.2013 19:46, januszek pisze:
    > Przemysław Adam Śmiejek napisa?(a):

    > Ale V przykazanie nie działało w trakcie krucjat, znaczy w trakcie tego
    > wyzwalania, prawda? ;)

    Działało. Ale byli przekonani, że to mniejsze zło. Tak samo jak to, gdy
    zabijesz terrorystę który właśnie atakuje twoją rodzinę. To dłuższe
    rozważanie moralne.

    Swoją szosą, odpowiednikiem chrześcijańskiego ,,nie zabijaj'' czy ,,nie
    morduj'' (kwestia tłumaczenia) jest podobno zapis w Koranie:

    ,,...Ten, kto zabił człowieka, który nie popełnił zabójstwa i nie szerzył
    zgorszenia na ziemi, czyni tak, jakby zabił wszystkich ludzi." (5:32)

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 967. Data: 2013-04-30 20:30:36
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.04.2013 19:33, Andrzej Lawa pisze:

    > Mhm. Zwłaszcza Bizancjum, zakłamany fundziaku.

    Lubisz to źródło, to masz:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/IV_wyprawa_krzy%C5%BCow

    ===============
    Czwartą krucjatę zaczęto planować pod koniec 1199 roku z inicjatywy
    papieża Innocentego III. Papież starał się zapewnić pomoc państwom
    łacińskim w Palestynie, bowiem poprzednia, III krucjata dała rezultaty w
    najlepszym razie połowiczne i stawało się jasne, że łacinnicy bez
    dalszej pomocy nie wytrzymają _muzułmańskiego_ nacisku[1].

    (podkreślenie moje).

    Rozminięcie się skutków wyprawy - rozbicia Bizancjum - z jej zakładanymi
    celami - pomocą dla łacińskiej Palestyny - nie zdarzyło się żadnej innej
    krucjacie.

    Faktem jest degeneracja tej wyprawy na tle pozostałych krucjat, co razi
    tym bardziej, że jej cele były świetlane.
    =============

    Czyli moje zdanie ,,wyprawy krzyżowe miały na celu uwolnienie Ziemi
    Świętej'' jest prawdziwe zakłamany plampuku.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 968. Data: 2013-04-30 20:34:36
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisa?(a):

    > Działało. Ale byli przekonani, że to mniejsze zło. Tak samo jak to, gdy
    > zabijesz terrorystę który właśnie atakuje twoją rodzinę. To dłuższe
    > rozważanie moralne.

    Slowo pasterza dla owieczek wazniejsze jest niz Slowo Boze zapisane na
    tablicach kamiennych. O tym wlasnie pisalem. Terrorystow zgodnie ze
    Slowem sie nie zabija tylko sie nadstawia drugi policzek... Taki jest
    Boski plan.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 969. Data: 2013-04-30 20:41:51
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.04.2013 20:34, januszek pisze:
    > Terrorystow zgodnie ze
    > Slowem sie nie zabija tylko sie nadstawia drugi policzek...

    A to już jest nadinterpretacja.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 970. Data: 2013-04-30 21:01:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisa?(a):

    > A to już jest nadinterpretacja.

    Uwazasz, ze Jezus sie mylil w tej sprawie?

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"