  • 341. Data: 2013-04-20 14:01:40
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 20.04.2013 11:08, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Gdyby w Polsce panował głód i istniała by grupa bogaczy najadających się
    > do syta oraz znaczna rzesza umierających z głodu, to można by rozważyć
    > właśnie taką składkę żywieniową, jeśliby społeczeństwo uznało, że
    > umierający z głodu na ulicach są niewskazani.

    Obecnie dokladnie tak jest.

    Ludzie bieduja, wiazac koniec z koncem jakos, gdy...

    ...banda bogaczy...

    ...nazera sie do syta...

    z podatkół tych, co ich nie stac najesc sie do syta...

    cytuje

    Kryzys? Zamrożone pensje władzy? Nic z tych rzeczy! Średnia nagroda dla
    rządowego urzędnika wyniosła w 2012 roku aż 9,2 tys zł. Wychodzi więc na
    to, że pracując u premiera Donalda Tuska dostaje się nie tylko
    ,,trzynastkę", ale również 14. pensję. No bo czymże innym, mimo
    deklaracji, które robił Donald Tusk o zaciskaniu pasa, jest przyznawana
    niemalże wszystkim nagroda?
    http://biznes.onet.pl/fakt-czternaste-pensje-dla-urz
    ednikow,18490,5465717,1,prasa-detal

    Chuj tam, stać nas (ich, urzadasów).

    zen.aspx

  • 342. Data: 2013-04-20 14:07:41
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 20.04.2013 11:10, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Podobnie jak twoją sadystyczną, że niech ludzie zdychają wokoło, mnie to
    > wali póki jestem młody, piękny i bogaty.

    No coz, ani mlody, ani bogaty (w moim mniemaniu), ani piekny nie jestem.

    A ludzie i tak zdychaja wokolo.

    I mnie to wkurwia. Nie to, ze zdychaja. Tyko to, iż placac tak kurewsko
    wysokie podatki i parapodatki do "wspolnej kasy" ktore to srodki maja
    wlasnie ratowac tych ludzi i im sluzyc, maja pomagac tym, co nie maja
    tak dobrze jak ja...

    ...a oni dalej umieraja, albo nie sa leczeni.

    Do kurwy nedzy, place w chuj, i ani ja z tego nic nie mam, ani ci biedni.

    Jak zlysze ze ktos dostal skiertowanie na leczenie za 4 lata, a wiem, ze
    choroba, ktora ma rozwija sie i w sumie za 4 lata to moze byc trup, to
    mna kurwica telepie, patrzac na kwote przelewu do pierdolonego fiskusa.

    Bo wiem, ze kwota leczenia z moich podatkow uzbiera sie w kilka miesiecy.

    A sa ludzie co placa jeszcze wiecej.

    Wiec gdzie do kurwy nedzy ida te pieniadze?

    Dlaczego tyle place a ludzie umieraja?

    A to przenosi sie dalej - skoro tamci umieraja, to ja, mimo, ze
    wplacilem w chuj, jak przyjdzie moj czas to nie dostane pomocy i umre.

    Dlkatego tak nie cierpie urzedasów. Bo doją wszystkich (mnie, ciebie,
    tamta pania) a ludziom daja resztki ze stolu.

    zen.aspx

  • 343. Data: 2013-04-20 14:08:15
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 20.04.2013 11:12, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Gwarantuje tyle, na ile jest kasy w funduszu. Tego się nie przeskoczy.
    > Natomiast jak sobie jesteś już chory, to nie znajdziesz ubezpieczyciela,
    > co cię ubezpieczy i da leczenie tej choroby.

    No i co z tego?

    zen.aspx

  • 344. Data: 2013-04-20 14:31:09
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    Za przeproszeniem, masz syndrom wdzięcznego za ochłapy niewolnika,
    któremu się wydaje, iż dostał dary niebios, bo otrzymales cos, na co
    nigdy by cie nie było samemu stac.

    Nie dostrzegasz, ze dostales reszti ze stolu, ze zostales potraktowany
    jak bydlo. Jak smiec.

    Dostales pare groszy od ludzi, ktorzy łupią wszystkich bez sentymentów i
    przejadają duza czesc tego. To sie nazywa złodziejstwo w literze prawa.

    Gdyby nie ta zlodziejska banda, to bylaby niezliczona ilosc ludzi, byc
    moze w Twojej rodzinie nawet, dla których uratowanie ci zdrowia czy
    zycia byloby wydatkiem, na który ich stac. Kilka osob, ktorym na Tobie
    zalezy wyleczyliby cie wspolnym wysilkiem, a ty bylbys wdzieczny i w
    jakis sposob im sie odwzajemnil.

    Obecnie jestes skazany na "laske panska". Jesli dostaniesz z panskiego
    stolu, to wyzdrowiejesz. No chyba, ze nie dostaniesz. Bo ci powiedza -
    obzerajac sie ambrozja - ze limity sie skonczyly i to nie ich wina, ze
    zdechniesz...

    Problem w tym, ze skoro jest tak jak piszesz - ze cie nie stac - to
    nigdy nie ogarniesz skad biora sie pieniadze. Ile trudu wymaga
    zarabianie duzo (jak sie nie jest urzedasem) i ile ta skurwysynska banda
    zapierdala.

    Byc moze nie zdajesz sobie sprawy, ze kazde 100 zł które zarobiles jest
    tylko w połowie Twoje.

    Przestaw myslenie na kogos, kto wypracowuje miesiecznie np. 10 000 i
    polowe z tego mu zabiera fiskus na takich jak Ty.

    Czy potrafisz sobie wyobrazic wkurwienie osob, ktore rocznie placa np.
    50 tysiecy podatku i...

    ...widza, ze kasa ta, zamiast isc na leczenie ludzi idzie na budowe
    palaców NFZ czy na 14 pensje-premie urzedasów, któ?zy pozwalaja ludziom
    zdychac na schodach lecznic, limitujac swiadczenia tak, ze chodzy
    czekaja latami.

    Czy gdyby w Twojej rodzinie byla osoba lub osoby, ktore w rok odlozylyby
    50-100 tysiecy (bo nie zabieranoby im podatkow) to stac by was bylo
    (rodzine) na wyleczenie Ciebie?

    Z taka kasa wynegocjowalbys najlepsze warunki leczenie w konkurujacych
    klinikach. A dla nich zrobienie tego dobrze byloby sprawa byc lub nie byc.

    Bo jakby zrobili zle, to fama by poszla i nowi klienci-acjenci by nie
    przyszli.

    Mialbys wybor tez specjalistow, w zaleznosci od tego na co cie stac.
    Moglbyc wybrac najlepszych lub tych innych tez dobrych.

    Obecnie trafisz lub nie na specjaliste, jakiego potrzebujesz.

    Ale to dlatego, ze "dostajesz za darmo". A kliniki maja kontrakty i bez
    wzgledu czy ci zrobia zabieg dobrze, czy zle, kase maja gwarantowana. A
    jak ci zrobia zle, to za poprawke tez maja kase gwarantowana z funduszu
    i kontraktu z NFZ.

    Liczy sie sztuka.

    Czyli robimy 100 zabiegow, za 100 nfz zaplaci. Taki kontrakt

    Pacjent nr 101 - moze zdychac.

    Ot "zalety" obecnego systemu.

    W obecnym systemie jestes smieciem. I ja Ci nie pomoge, bo mnie okradli
    na polowe kasy.

    A moze bym pomogl w ludzkim odruchu?

    Ale nie wymagaj, ze okradziony przez system bede jeszcze pomagal.

    System wzial ode mnie na pomoc dla Ciebie.

    Wiec czekaj az system Ci pomoze.

  • 345. Data: 2013-04-20 16:07:22
    Od: Maruda <m...@n...com>

    Dopisuję się pod tym, z drobnym uzupełnieniem

    W dniu 2013-04-20 14:31, hiki o! pisze:
    > Za przeproszeniem, masz syndrom wdzięcznego za ochłapy niewolnika,
    > któremu się wydaje, iż dostał dary niebios, bo otrzymales cos, na co
    > nigdy by cie nie było samemu stac.

    Nazwałem to "homo sovieticus" i polecam sobie poczytać o tym określeniu
    choćby w Wikipedii.
    PAŚ i AL pasują niemal idealnie.

    Ale wytłumacz mi hiki, dlaczego ta prawda z takim trudem dociera do umysłów?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 346. Data: 2013-04-20 16:10:11
    Temat: Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > ...że prędzej sofizmat trzeciego typu ;)
    >
    > Próba przemycenia tezy, jakoby demokracja oznaczała praworządność
    > lub sprawiedliwość.

    Ewentualnie to ignorant, który zwyczajnie nie rozumie używanych słów ;->

  • 347. Data: 2013-04-20 16:12:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 19.04.2013 23:39, Daniel Pyra pisze:

    > A jak sobie wyobrażasz możliwość skorzystania z usług operatora
    > telewizji satelitarnej bez możliwości zamontowania anteny satelitarnej...?

    Własnej anteny w nieuzgodnionym miejscu.

    Zawsze możesz się umówić z kimś na prywatnym budynku i zafundować sobie
    tranzyt sygnału po WiFi.

    Swoją drogą dziwne że nie protestujesz, żeby np. nie można postawić
    sobie własnej małej ciepłowni/elektrowni atomowej (albo przynajmniej
    węglowej) w mieszkaniu, tylko jest się skazanym na "monopol wspólnoty"
    (spiskującej z zakładem energetycznym) w tym zakresie.

  • 348. Data: 2013-04-20 16:14:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Jakby to Święty NFZ gwarantował...

    W zakresie ratującym życie w nagłych przypadkach z reguły gwarantuje,
    nawet jeśli przekracza budżet.

    Kiedyś autentycznie zainteresowany alternatywą szukałem prywatnej
    oferty. Nawet w porównaniu z NFZ były gorzej jak gówniane.

    Może mi coś zaproponujesz, hmm?

  • 349. Data: 2013-04-20 16:16:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.04.2013 16:07, Maruda pisze:

    > Nazwałem to "homo sovieticus" i polecam sobie poczytać o tym określeniu
    > choćby w Wikipedii.
    > PAŚ i AL pasują niemal idealnie.

    A ty pasujesz idealnie do określenia "tępy chuj".

  • 350. Data: 2013-04-20 16:41:13
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 20.04.2013 16:07, Maruda wrote:
> [...]
    > choćby w Wikipedii.
    > PAŚ i AL pasują niemal idealnie.
    >
    > Ale wytłumacz mi hiki, dlaczego ta prawda z takim trudem dociera do

    Bo rzad ich wyhodowal w przekonaniu, ze jedyna sluszna droga to nie
    myslec, bo rzad bedzie myslal, opiekowal i troszczyl sie.

    Rzad wychowuje w przekonaniu, ze czlowiek jest gowno wart.

    Rzed tłamsi podatkami i przepisami kazdego, kto chcialby sie wychylic.

    Czasem duzo lepiej nic nie robic, bo jak sie chce robic, to urzednik nie
    pomoze. Urzednik dopierdoli. Zabierze. Zgnoi czlowieka.

    Chcesz prowadzic chocby maly biznes? Bez prawnika, ksiegowej, duzego
    samozaparcia - nie dasz rady. A to co wypracujesz i tak rzad ci w duzej
    mierze zabierze. I rozda tym, co im sie nie chce pracowac.

    zen.aspx