    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Tue, 30 Apr 2013 14:54:39 +0200
    <kllk0m$8sr$1@node1.news.atman.pl>
    <517e5a26$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <kllmf0$bcs$1@node1.news.atman.pl>
    <517e614c$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <kllott$dsd$1@node1.news.atman.pl>
    <517e7252$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <klmfjb$5ns$1@node1.news.atman.pl>
    <517ec434$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <klmhge$7oi$1@node1.news.atman.pl>
    <517f6c06$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <klo5qs$kjo$1@node2.news.atman.pl>
    <517f9ea4$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    <517fa1a4$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>

    > Przepraszam, przeklejałem cytat i mi się wysłało za szybko. Dokańczam
    > więc tu:

    [ciach cytat z klech i legend ludowych]

    > Uważam ten dogmat za błędny i wynikający z pychy, już pisałem.

    Ty nietolerancyjny draniu! Jak śmiesz kpić z jedynie słusznej
    katolickiej wiary!?

    ;->

    [ciach]

    > Ateistycznej. Może nie jest to religia (kwestia zdefiniowania religii,
    > ale powiedzmy że nie jest), ale na pewno jest to system wierzeń i dogmatów.

    Kłamiesz. Albo jesteś jakiś niedorozwinięty umysłowo (cóż, religia...).

    Ateizm sprowadza się do _braku_ wiary, a nie w wierzenia coś przeciwnego.

    Może jakiś bóg jest, może nie ma, ale póki nie przedstawisz obiektywnie
    weryfikowalnej metodologii zbadania tej sprawy, równie dobrze można się
    zastanawiać nad wróżką-zębuszką czy niewidzialnymi różowymi jednorożcami.

    > To jest dogmat. Ateista nie ma żadnych dowodów na nieprawdziwość Słowa
    > Bożego. I nie może mieć.

    A ty nie masz żadnego dowodu na to, że nie jesteś pedofilem, pedofilu.

    > A ateiści ,,nie wierzę''. Dwa przeciwstawne dogmaty, żaden nie do
    > udowodnienia, bo na tym to polega.

    Kłamiesz. Brak wiary jest neutralny.

    > A jakież miałyby mieć wsparcie? To jest Słowo Boże, nauka wiary dla
    > wierzących. Ateista ma swój dogmat ,,to fałsz'', a chrześcijanin swój
    > dogmat ,,to prawda''. Żaden z nich nie udowodni swojego.

    > Kłamiesz.

    Chyba ja lepiej wiem, co ja napisałem, zakłamany fundziaku.

    > Dowody są, ale ty ich nie uznajesz.

    PRZEDSTAW JE!

    [ciach]

    > Mówiąc obrazowo, nie masz dowodów że istnieje moja sąsiadka Janina więc
    > z uporem godnym lepszej chwały głosisz tezę, że jestem głupi,
    > nieinteligentny i wierzę w bajki o sąsiadce Janinie.

    Twoja Janina jest nieistotna o tyle, że nie próbujesz kierując się
    "faktem" jej istnienia wpływać na rzeczywistość. Co więcej kwestię jej
    istnienia mogę sprawdzić. Zresztą istnienie sąsiadek nie jest takie
    niezwykłe.

    Generalnie wali mnie, czy ona istnieje czy nie, bo nie stoisz na
    stanowisku, że na jej polecenie jesteś gotów mordować ludzi.

    > To, że istnienie mojej sąsiadki Janiny nie wydaje ci się konieczne do
    > istnienia świata, nie znaczy że ona nie istnieje.

    Ale nie znaczy też, że istnieje. Może być twoim kolejnym urojeniem i np.
    na pewno nie będę brał udziału w zrzutce na operację jej kolana tylko
    dlatego, że mi napiszesz, że istnieje, ma chore kolano i potrzebuje
    pieniędzy.

    > Ty też jesteś żałosny. Nie masz nic na udowodnienie swojej wiary, poza
    > tym, że wydaje ci się, że świat może istnieć bez osobowego Boga, a

    Póki co nie ma najmniejszego dowodu na to, że jakiś osobowy "bóg" istnieje.

    > jednocześnie obrażasz moją wiarę w osobowego Boga.

    A ty obrażasz mnie twierdząc, że jestem szatanem.