    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Mon, 29 Apr 2013 15:06:46 +0200
    <kljjb8$6ve$2@node1.news.atman.pl>
    <517d5b8a$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <kljmf1$abv$1@node1.news.atman.pl>
    <517d6751$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <kljq36$egk$2@node1.news.atman.pl>
    <517e1738$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
    <kllhe8$659$1@node1.news.atman.pl>
    <517e4e3c$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <kllk0m$8sr$1@node1.news.atman.pl>
    <517e5a26$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <kllmf0$bcs$1@node1.news.atman.pl>
    <517e614c$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <kllott$dsd$1@node1.news.atman.pl>
    <517e6d02$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 29.04.2013 14:52, krys pisze:

    > Ciebie to nie dotyczy? Więc co Cię obchodzi?
    > Jak zaczną zmuszać do podzielania pogladów, to się postawimy.

    Ależ zmuszają. Wprowadzając przepisy oparte na prawie wyznaniowym.

    Dodatkowo metodologia "słuchaj i nie pyskuj" jest ogólnie totalitarna.

    > Tu to chyba się odnosisz do historii?

    Masz jakiś problem z czytaniem?

    > Albo 10000.

    Nie. Popełniasz typowy błąd logiczny osoby religijnej.

    JEŚLI twierdzisz, że coś istnieje (np. przypadki, w których spokładałaby
    mnie krzywda gdyby nie religijność jakiejś osoby) to TY musisz udowodnić
    ich istnienie.

    Póki nie udowodnisz - było ich zero.

    > Powiedzieli w TV, że to allahakbar, a Ty sobie łyknąłeś. I nawet Cię nie
    > zastanowiło, że w Pentagonie wyparował samolot,

    A wyparował?

    > a drewniane szpule nie.

    Jakie szpule??

    [ciach]

    > No sam widzisz, że nie ma:

    Jest. To jest opcja na przyszłość.

    Dawniej nie było też opcji, żeby ludzie latali. Przynajmniej więcej jak
    raz ;->

    > Owszem, niedługo bedziemy się modlić na wschód 5 razy dziennie;-P

    A potem przylecą Marsjanie i wszystkim założą próbniki.

    > To stawiaj opór, a nie wyśmiewaj.

    1. nie będziesz mi dyktował, co mam robić
    2. to jest śmieszne, o ile nie wpływa na mnie, więc będę się z tego śmiał
    3. śmiech też jest formą stawiania oporu

    > Pyskowanie do pacyfistów jest tanią odwagą.
    > Pyskowanie do ludzi gotowych umrzeć za wiarę( jakkolwiek durne by nam się to
    > nie wydawało) już tak łatwo nie przychodzi.

    Zauważ, że ja tu "pyskowałem" uniwersalnie do wszystkich religii.
    Odezwał się jeden fundziak i to w cale nie pacyfista - pacyfista nie
    poparłby genocydu "bo mu guru powiedziało, że bóg tak powiedział".

    W sumie ryzykuję, że temu oszołomowi palma całkiem odbije i nagle
    usłyszy Głos Pana mówiący mu "zniszcz tego szatana" (jak mnie, dureń
    jeden, nazwał).

    > Zwykły burak,

    Może. Ale promocja była skuteczna.

    > Pewnie. Nie miałby się gdzie schować po takiej "promocji"

    Eeetam. Lokalnie nic by się mu nie stało, jeszcze by go Natanek
    bohaterem narodowym i obrońcą wiary nazwał ;)

    > Nie dziwię się - patrzę z politowaniem.

    Politowanie politowaniem, ale na tym zarobił ;)

    > Miłosierdzie to to nie jest. Ani tolerancja.

    Zdecydowanie nie rozumiesz słowa "tolerancja". Mylisz je z milczącym
    poparciem.

    A "miłosierdzie" to właśnie okazuję, usiłując go wyrwać z jego urojeń.