    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Date: Mon, 29 Apr 2013 14:52:17 +0200
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <kliu2v$g6n$1@node1.news.atman.pl>
    <517d468d$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <kljjb8$6ve$2@node1.news.atman.pl>
    <517d5b8a$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <kljmf1$abv$1@node1.news.atman.pl>
    <517d6751$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <kljq36$egk$2@node1.news.atman.pl>
    <517e1738$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
    <kllhe8$659$1@node1.news.atman.pl>
    <517e4e3c$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <kllk0m$8sr$1@node1.news.atman.pl>
    <517e5a26$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <kllmf0$bcs$1@node1.news.atman.pl>
    <517e614c$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <kllott$dsd$1@node1.news.atman.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Homoseksualizm to choroba.
    > Antykoncepcja jest zła.
    > Macie bezmyślnie słuchać i bezdyskusyjnie wykonywać polecenia.
    > Papa ma zawsze rację.
    > Macie bezkrytycznie wierzyć w bajki, zamiast zadawać pytania.
    > (i historyczne)

    Ciebie to nie dotyczy? Więc co Cię obchodzi?
    Jak zaczną zmuszać do podzielania pogladów, to się postawimy.

    > Niewolnictwo jest OK.
    > Innowierców należy zabijać.
    > Pyskujące kobiety, co za dużo wiedzą, należy palić na stosie.
    > Ziemia jest płaska, a kto temu przeczy to heretyk i powinie zginąć.

    Tu to chyba się odnosisz do historii?

    > Czyli równie dobrze odpowiedź na twoje "ilu" może brzmieć "zero".

    Albo 10000.

    > ??

    Powiedzieli w TV, że to allahakbar, a Ty sobie łyknąłeś. I nawet Cię nie
    zastanowiło, że w Pentagonie wyparował samolot, a drewniane szpule nie.

    > Ja generalnie nikomu nie wierzę i wszystko kwestionuję. Z takimi
    > rzeczami jak ZUS i podatki zgadzam się tylko i wyłącznie na zasadzie
    > mniejszego zła i mam nadzieję na dalszą stopniową ewolucję społeczeństwa
    > w kierunku, kiedy ambicją ludzi będzie praca na rzecz społeczeństwa
    > nawet jeśli nie będzie ku temu żadnego, w tym ekonomicznego, przymusu.

    No to mamy po drodze.

    > Ależ jest.

    No sam widzisz, że nie ma:

    > Póki co owszem, bo ludzie są jeszcze bardzo prymitywnymi stworzeniami.
    >
    > Ale to się zmienia.

    Owszem, niedługo bedziemy się modlić na wschód 5 razy dziennie;-P

    > Przeszkadza mi, jeśli swoje urojenia próbuje przekuć na dotyczącą także
    > mnie rzeczywistość.

    To stawiaj opór, a nie wyśmiewaj.

    > ??

    Pyskowanie do pacyfistów jest tanią odwagą.
    Pyskowanie do ludzi gotowych umrzeć za wiarę( jakkolwiek durne by nam się to
    nie wydawało) już tak łatwo nie przychodzi.

    > Nie chojrak, tylko to była tania promocja.

    Zwykły burak,

    > Jedyne, jakie widziałem, były bardzo ładnie wydane, więc może było mu
    > szkoda ;)

    Pewnie. Nie miałby się gdzie schować po takiej "promocji"

    > A poważniej - to była lokalna promocja na potrzeby lokalnego rynku. Więc
    > co się dziwisz?

    Nie dziwię się - patrzę z politowaniem.

    > Nienawiść?

    Miłosierdzie to to nie jest. Ani tolerancja.

    J.

    www.kontestacja.com