  • Data: 2013-04-29 13:44:32
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.04.2013 13:31, krys pisze:

    > Wbrew pozorom, to jest potrzebne również Tobie. Choćby do kanalizowania.

    ??

    > Masz pojęcie ilu rzeczy uniknąłeś tylko dlatego, ze potencjalny spraca boi
    > się ognie piekielnego?

    Primo: ilu? Wyliczysz? Udowodnisz?

    Secundo: powiedz to ofiarom debili, którzy wysadzili siebie i innych
    (choćby przypadek WTC) dzięki obietnicy raju. Religia w takiej czy innej
    formie jest głównym narzędziem manipulowania ludzi do mordowania innych
    ludzi. Aby ludzkość przetrwała, religie muszą zginąć (zginąć - same z
    siebie; próba siłowego wytępienia religii byłaby głupotą).

    > Noszę i mam, ale się nie obnoszę:-P

    > Jesteś na tyle odważny, żeby pozwolić sobie wobec muzułmanina na podobną
    > zaczepkę, jak wobec PAŚ?

    Przecież wyraźnie pisałem, że wszystkie religie to w mojej zupełnie
    uzasadnionej nieracjonalna wiara w baśnie i legendy oraz oddawanie się
    na pastwę manipulatorów mieniących się guru.

    Jest tu jakiś muzułmanin? Proszę uprzejmie, niech się rzuca z dachu.
    Byleby uważał, żeby nie wylądował na kimś lub na czyimś samochodzie.

    I mniej religijnych oszołomów, tym lepiej dla wszystkich. A jak przy
    okazji zarobią na nagrodę Darwina - tym lepiej.