  • Data: 2013-04-29 13:31:50
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Potrzebnie. Trzeba ludziom uświadamiać, jakie to bzdury.

    Wbrew pozorom, to jest potrzebne również Tobie. Choćby do kanalizowania.
    Masz pojęcie ilu rzeczy uniknąłeś tylko dlatego, ze potencjalny spraca boi
    się ognie piekielnego?

    > Pffff...
    >
    > A ty nie noś przy sobie portfela i nie miej żadnego majątku, żebyś
    > komercyjnych bandytów nie kusił.

    Noszę i mam, ale się nie obnoszę:-P

    Jesteś na tyle odważny, żeby pozwolić sobie wobec muzułmanina na podobną
    zaczepkę, jak wobec PAŚ?

    J.

    www.kontestacja.com