    Date: Thu, 25 Apr 2013 16:23:14 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    <kkte1h$cn4$1@node2.news.atman.pl> <kktm5i$s59$3@news.task.gda.pl>
    <kl5dir$1se$2@node2.news.atman.pl> <kl5es2$ahu$1@news.task.gda.pl>
    <kl5g9c$1se$3@node2.news.atman.pl> <kl5ktf$t2f$1@news.task.gda.pl>
    <kl5njh$oj$1@node1.news.atman.pl> <kl5pat$afi$1@news.task.gda.pl>
    <kl5po3$qv5$2@node2.news.atman.pl> <kl5qmv$ead$2@news.task.gda.pl>
    <kl7qkv$o6j$2@node1.news.atman.pl> <kl7uid$i63$1@node2.news.atman.pl>
    <51779237$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl843o$ncj$3@node2.news.atman.pl>
    <51779d1a$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl87tk$ric$1@node2.news.atman.pl>
    <5177a713$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl89ib$t3s$1@node2.news.atman.pl>
    <5177afe5$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304242319550.632@quad>
    <5178f794$0$1260$65785112@news.neostrada.pl>
    <klavlb$4f5$1@node1.news.atman.pl>
    <51790d76$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <klb3fn$7sf$5@node1.news.atman.pl>

    W dniu 25.04.2013 13:19, Andrzej Lawa pisze:
    > Przestanie jak raz i drugi dostanie mandat za immisję.
    > Będzie musiał się nauczyć, jak łapać dym i nie wypuszczać komuś w okno ;)

    No i jakoś słabo to wychodzi. Poza tym, ty ograniczasz immisję do
    wpuszczania dymu. W przypadku różnych narkotyków zagrożenia dla
    społeczeństwa są różne. Nie tak wprost mierzalne.

    > Ale będą ślady.

    Albo i nie.

    > I wg badań palenie "trawki" (nie zmieszanej z tytoniem) nie zwiększa
    > ryzyka raka ani zawałów.

    No ale mówimy ogólnie o narkotykach różnych. Możliwe, że ta twoja trawka
    jest pacaneum na całe zło i bez skutków ubocznych. Ale choćby omawiana
    przez nas kokaina już niekoniecznie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek