    From: "hiki o!" <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Date: Thu, 18 Apr 2013 22:00:48 +0200
    <kkma3o$gjs$1@node2.news.atman.pl> <kkmeif$kvc$1@node2.news.atman.pl>
    <516ec9b7$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkmhn8$fpt$2@news.task.gda.pl>
    <516ed0b8$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkmtrm$4s9$1@node2.news.atman.pl> <kkn30k$9si$5@node2.news.atman.pl>
    <kkn4om$bp1$1@node2.news.atman.pl> <kkn574$cas$2@node2.news.atman.pl>
    <kkn5rk$ck7$2@node2.news.atman.pl> <kkn6u0$1qp$1@node1.news.atman.pl>
    <kko6o9$ouq$2@news.task.gda.pl>
    <516faf61$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkob47$epk$1@node2.news.atman.pl> <kkofl4$9eq$1@node1.news.atman.pl>
    <kkohj1$nam$1@news.task.gda.pl> <Pine.WNT.4.64.1304181231260.1552@quad>
    <kkon7k$8c4$1@news.task.gda.pl>
    <516fee94$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkorkt$lr0$1@news.task.gda.pl>
    <51702879$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkpgbu$i21$1@news.task.gda.pl>
    <517047c3$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkpi38$mia$1@news.task.gda.pl>

    On 18.04.2013 21:38, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > A może go/rodziców nie stać?

    Mowi sie trudno. Mnie nie stac na wlasnego dreamlinera.

    Powinienem go dostać?

    > I może się okazać, że ochrona reszty społeczeństwa przed tym wyjdzie
    > drożej. Na razie mamy problem społeczny z gettami niewykształconych
    > Cyganów żyjących z przestępstw. A tak byłyby jeszcze większe getta
    > niewykształconych Polaków żyjących z przestępstw.

    Dlaczego z przestepstw? Brakuje nam osob po zawodowkach. Nie musza znac
    Mickiewicza. Maja znac sie na reperowaniu rur, zamiataniu chodnikow,
    malowaniu płotów, wywozeniu smieci.

    > Uważasz, że państwowe leczenie obejmuje wyłącznie tych, którzy sami są
    > winni swojemu stanowi zdrowia?

    Bedac swego czasu na SORze z powaznym problemem czekalem 4 godziny,
    zanim obsluzono 3 meneli z rozbitymi glowami. Jeden z meneli chcial bic
    nawet ochrone. 2 go trzymalo gdy lekarz zajmowal sie jego rospierdoloną
    o kraweznik mordą.

    Sorry, to nie byl czlowiek, to bylo cos gorszego nisz zwierze.

    Uwazam, ze za panstwowe pieniadze, czyli moje, takie zwierzeta powinny
    czekac, czekac az wytrzezwieja, potempokazac, ze ladnie placa skladki, a
    potem spierdalac bez otrzymania pomocy.

    _____________^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > a korzysta tylko część. Jednak daje to
    > korzyści dla całej wspólnoty, jak pisałem.

    Zgadzam sie z CALA WSPOLNOTA.

    Niestety nie lozy sie cala. Co mnie wkurwia zwlaszcza, gdy ten co sie
    nie lozy jest przede mna w kolejce.

    > No to właśnie obecni emeryci odkładali i co z tego, jak inflacja zjadła :(
    >
    > I teraz musimy robić cuda wianki, żeby jednocześnie społecznie nie
    > skazać ich, niewinnych w sumie, na śmierć i jednocześnie zapewnić
    > możliwość odkładania na przyszłą emeryturę

    NIE ODKLADAMY NIC!!!

    przeklejam moje z prega:

    Czyje są pieniadze w OFE?

    Są to rządu pieniądze...

    - Te pieniądze nie są obywateli ze względu na przymusowy charakter
    daniny, jakim jest składka ZUS, która jest dzielona między ZUS i OFE.
    Stąd, jeżeli OFE są tak dobre dla obywateli, to powinny być dobrowolne.
    Ludzie sami powinni głosować pieniędzmi: czy chcą być w OFE w ZUS-ie,
    czy gdziekolwiek indziej. Pozycja zawężenia wyboru, który nie jest wtedy
    żadnym wyborem, między OFE a ZUS-em - dajmy ludziom szansę na uczciwy
    wybór. Skoro w naszym kraju pozwala się wybierać prezydenta, parlament,
    a nie pozwala się wybierać obywatelom własnej emerytury, to chyba coś z
    tym poziomem wolności i demokracji w Polsce nie jest najlepiej.

    http://biznes.interia.pl/raport/OFE/news/sadowski-pi
    eniadze-w-ofe-nie-naleza-do-obywateli,1911129,8347

    > A jak ktoś był bezpłodny albo miał pecha i mu dzieci poumierały?

    To ma pecha.

    No kurwa, nie mozna dbac o kazdego "bo moze miec pecha".

    KAZDY DBA SAM O SIBIE najlepiej jak moze. Wystarczy go nie okradac
    zabierajac polowe dochodu, a odlozy sobie na starosc, stworzy kapital,
    ktory potem spieniezy i bedzie mial.

    > No cóż etyka JKM-a mnie nie przekonuje, bo ja jestem z tych schorowanych
    > i bez szans. Może i z punktu widzenia stada dla stada lepiej byłoby
    > jakbym zdechł, ale człowiek się kieruje na szczęście zazwyczaj jeszcze
    > opiekuńczymi instynktami.
    >
    > A i ty szybko zmienisz zdanie, jak cię coś poważniejszego sieknie.

    zen.aspx