  • Data: 2013-04-18 22:15:38
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.04.2013 21:42, hiki o! pisze:
    > ...dzieki czemu teraz mase bezrobotnych magistrow...

    jak się ludziom robić nie chce, to niestety nie poradzisz.
    W Polsce bezrobocie wśród osób wykształconych i zdrowych nie występuje
    poza bezrobociem dobrowolnym. Bezrobotnym można być będąc chorym albo
    naprawdę z IQ na poziomie kamienia łupanego. Inaczej jest to tylko wybór
    danej osoby.

    > ...pewnie dlatego dzis w wiadomosciach mowili o zapisach 50-latkow na
    > wizyte do specjalisty lub zabieg ratujacy przed slepota na rok...
    > 2022!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!

    No cóż, przecież napisałem ,,w takim zakresie, w jakim wspólnotę stać''.

    Tak krawiec kraje, jak mu materii staje, no nie?

    > A dlaczego starymi ludzmi nie moga sie zajmowac ich dzieci?

    Mogą, ale tu jest znów pewne równanie społeczne. Nie wszyscy mają dzieci
    mogące to robić, więc się zbiera od wszystkich, uśrednia i wrzuca do wora

    > Rodzice maja ustawowy obowiazek lozyc na wychowanie dzieci.
    > Dlaczego nie moze to dzialac w druga strone?

    Ależ działa. Dzieci mają ustawowy obowiązek alimentowania rodziców. I
    część jego jest prowadzona właśnie przez system emerytur.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek