  • 231. Data: 2013-04-19 11:38:05
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.04.2013 11:34, Andrzej Lawa pisze:

    > Homofobię, jeśli już.

    Nie musi mieć homofobii, żeby wynajdywać lekarstwo na homoseksualizm.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 232. Data: 2013-04-19 11:41:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Nie musi mieć homofobii, żeby wynajdywać lekarstwo na homoseksualizm.

    Ale homofobia to choroba. Homoseksualizm to orientacja seksualna, taka
    sama jak heteroseksualizm czy biseksualizm. Notabene jednym z objawów
    homofobii jest nazywanie homoseksualizmu chorobą.

  • 233. Data: 2013-04-19 11:42:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > No nie, raczej podatki im tego dobrobytu nie zapewniają...

    Hej, ludzie lubią proste powiązania ;)

    Są wyższe podatki i jest lepiej? Znaczy się wyższe podatki są lepsze!

    A duszonych jabłek szuka się pod dusijabłonią, logika ;)

  • 234. Data: 2013-04-19 12:05:06
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.04.2013 11:41, Andrzej Lawa pisze:

    > Ale homofobia to choroba.

    Tak, strach trzeba leczyć. Homoseksualistów nie można się bać (w
    ogólności), tylko należy im pomóc w ich chorobie.

    Homoseksualizm to orientacja seksualna, taka
    > sama jak heteroseksualizm czy biseksualizm.

    czy pedofilia i zoofilia?

    Choroba to jest odstępstwo od normy i naturalnych zachowań, a takim
    zachowaniem jest homoseksualizm i dlatego znalezienie bezpośredniego
    lekarstwa na to byłoby korzystne, bo obecne techniki leczenia terapiami
    nie zawsze są skuteczne i do tego są skomplikowane.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 235. Data: 2013-04-19 12:10:58
    Temat: Re: OT (naród itd)
    Od: Maruda <m...@n...com>

    > No bo na tym polegają świadczenia socjalne. Ci co są nad kreską
    > dokładają do tych, co są pod kreską po to, żeby całe społeczeństwo mogło
    > funkcjonować.

    To oczywista nieprawda!
    Społeczeństwo znacznie lepiej będzie funkcjonowało bez tych świadczeń
    socjalnych i bez tych "pod kreską".
    Nogę z gangreną trzeba amputować, a nie obłożyć ją zamrażarką i
    utrzymywać przy reszcie ciała i na koszt tejże reszty ciała.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 236. Data: 2013-04-19 12:13:07
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.04.2013 12:10, Maruda pisze:

    > To oczywista nieprawda!

    Prawda.

    > Społeczeństwo znacznie lepiej będzie funkcjonowało bez tych świadczeń
    > socjalnych i bez tych "pod kreską".

    Na to nie pozwala etyka od tysiącleci wypracowywana przez społeczeństwo.

    Po prostu społeczeństwo do swojego funkcjonowania nie potrzebuje
    wyłącznie maksymalizacji funkcji zysku. Społeczeństwo składa się z
    ludzi, którzy mają uczucia i wypracowaną etykę.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 237. Data: 2013-04-19 12:15:25
    Temat: Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > A skąd wiesz? Nic o tym nie pisał. Jakby tak było, to by wspomniał
    > zapewne.

    Rozmawiamy o prawie, a pszepisy są uniwersalne, a nie dostosowane do tego
    kto ma balkon, albo nie ma baloknu.
    Więc czy on ma balkon czy nie, pszepisy są te same, a więc mogę założyć, ze
    nie ma balkonu.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 238. Data: 2013-04-19 12:20:43
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Zgodę na anteny na balkonach można przegłosować, także w drodze
    > indywidualnego zbierania głosów. U mnie warunkiem jest tylko, że ma być po
    > wewnętrznej stronie balkonu (loggi), podobnie jak skrzynki z kwiatkami.

    Zgody na własność się nie głosuje. Własność się ma lub nie.
    To czy balkon należy do metrażu mieszkania zależy od usytułowania balkonu
    względem mieszkania. Jeśli np. balkon jest otoczony mieszkaniem w połowie,
    to połowę balkonu liczy się do metrażu. (tak jest gdy połową jest
    "zanużony" w budynku, w mieszkaniu; albo gdy 2 ściany prostokatnego balkonu
    są ścianami mieszkania, wtedy połowa jest "po pszekątnej".)

    Takie głowowanie ma się do prawa, tak jak ktoś napisał na wstępie, jak
    głosowania , że skarpetki mają być co najwyżej 3 dniowe.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 239. Data: 2013-04-19 12:22:39
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.04.2013 12:15, Stokrotka pisze:

    > Rozmawiamy o prawie,

    Rozmawiamy o uchwale wspólnoty

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 240. Data: 2013-04-19 12:39:18
    Od: Maruda <m...@n...com>

    > Prawda.

    Udowodnij.

    Będziemy się przekrzykiwać?

    > Na to nie pozwala etyka od tysiącleci wypracowywana przez społeczeństwo.

    Nie przesadzaj. Może od kilku dziesięcioleci.
    Po prostu grupa cwaniaczków zwęszyła kasę w rejonie instytucjonalnego
    wyrażania empatii i kanalizowania tej etyki, którą masz na myśli.

    > Po prostu społeczeństwo do swojego funkcjonowania nie potrzebuje
    > wyłącznie maksymalizacji funkcji zysku. Społeczeństwo składa się z
    > ludzi, którzy mają uczucia i wypracowaną etykę.

    Ale nie wszyscy takie same uczucia i taką samą etykę. Więc na tych pod
    kreską niech łożą ci, którzy czują taką potrzebę i to łożenie poprawia
    im samopoczucie. Niech to robią sami, z własnej woli i za własne
    pieniądze. Bo gdy zaczynają rabować całą resztę pod groźbą więzienia, to
    zaczyna się już terror.

    P.S. i na koniec: Widzę, że nie docierają do Ciebie żadne argumenty. Na
    posty odpowiadasz wybiórczo pomijając argumenty, które Ci nie pasują.
    Znudziło mi się gadanie do ściany. Do tej pory pisałem w tym wątku tylko
    dlatego, że czytali to również inni, do których być może co nieco trafia.

    Dla mnie - EOT.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.