    From: "Szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT : Re: ruch drogowy ... na ?wiat3ach ca3y rok...
    Date: Thu, 29 May 2008 15:50:22 +0200

    Użytkownik "T" <...@t...warszawa.pl> napisał w wiadomości
    news:483e94ee$1@news.home.net.pl...

    > To jest tłumaczenie na poziomie "jeśli nie stać Cię na benzynę za 20 zł
    > za litr" to nie kupuj auta. Faktem jest, ze nie ma ANI JEDNEGO
    > praktycznego dowodu uzasadniającego używanie swiateł w dzien

    to tylko sie tak tobie wydaje, na swiatlach jezdze nie dla tego ze jest
    nakaz, czy mi sie tak wydawalo, tylko wlasnie dlatego ze na wlasnej skorze
    przekonalem sie, ze nawet w sloneczny dzien w miescie moga ustrzec od
    kolizji czy powazniejszego wypadku

    > PS. U mnie np. wymiana żarówek ksenonowych kosztuje wraz z komputerową
    > regulacją 500 zł i to tylko wtedy, gdy żarówki zamówi się w sieci, a nie
    > w ASO.

    ale to twoj problem, i mnie on naprawde gowno obchodzi

    > Jeśli ktoś jeździ 30-40 tys. km to zapewne musi to robić raz na
    > jakieś 3 lata. Dodatkowe 200 zł rocznie + koszt innych żarówek też nie ma
    > znaczenia? Tu 200, tam 200...

    jak cie stac na fure z ksenonami, to i stac cie na te dodatkowe 200 zeta
    rocznie