  • 51. Data: 2011-02-10 19:47:16
    Temat: Re: Za alimenty prawo jazdy?
    Od: "ML" <o...@g...pl>

    to <t...@a...xyz> napisał(a):

    > Chyba sobie żartujesz. Ma obowiązek utrzymywać, jeśli ma z czego.
    > Obowiązku pracy nikt nie ma.

    W kodeksie rodzinnym jest:
    "Art. 128. Obowiązek dostarczania środków utrzymania, a w miarę potrzeby także
    środków wychowania (obowiązek alimentacyjny) obciąża krewnych w linii prostej
    oraz rodzeństwo."
    Mają obowiązek utrzymywać i koniec. Nie widzę tu żadnego dopisku: "pod
    warunkiem, że mają te środki".
    Co prawda za samo nie wypełnienie tego obowiązku nie grozi żadna kara, ale za
    uchylanie się od wypełnienia już tak.

  • 52. Data: 2011-02-10 19:52:26
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > begin boukun

    > Na jakąś amnezje chyba cierpisz i nie pamiętasz jak Polska wyglądała w
    > stosunku do zachodu 20 lat temu, a jak wygląd a teraz. Ew. nigdy tam nie
    > byłeś i sobie fantazjujesz.

    Akurat ja byłem ponad 17 lat w Niemczech, od 3 lutego 1987 roku do 15 marca 2004
    roku... Co to ma wspólnego? Gdyby nie stan wojenny, nie byłoby tego
    dziadowskiego systemu, który mamy. Polska była w miarę wolna tylko ok. półtora
    roku, od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku, potem już nigdy więcej. Stan
    wojenny został wprowadzony z inspiracji geremka, bo Polacy wyrywali się
    syjonistom spod kontroli
    http://wirtualnapolonia.files.wordpress.com/2008/08/
    nie_dla_bydla.jpg

    Na pl.soc.polityka już nie raz dawałem przykłady, że w Polsce jest nadal
    dostępny tylko towar drugiej kategorii i do tgo droższy niż w Niemczech...

    boukun

  • 53. Data: 2011-02-10 19:53:40
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > nie chrzan.
    > bardzo duzo sie zmieniło,
    > ale prosciej na wszystko narzekac.

    Świat nie stoi w miejscu, tylko Polska się cofa w rozwoju...

    boukun

  • 54. Data: 2011-02-10 20:00:35
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "ML" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > warunkiem, że mają te środki".
    > Co prawda za samo nie wypełnienie tego obowiązku nie grozi żadna kara, ale za

    Ale jak, jeśli państwo zlikwidowało instrumenty funkcjonowania zdrowego rynku
    pracy?

    boukun

  • 55. Data: 2011-02-10 20:09:07
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-02-10 20:53, boukun pisze:

    > Świat nie stoi w miejscu, tylko Polska się cofa w rozwoju...

    Dokładnie, bo zbyt dużo ludzi w Polsce myśli podobnie do Ciebie. :(

    --
    spp

  • 56. Data: 2011-02-10 20:43:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin ML

> [...]
    > linii prostej oraz rodzeństwo."
    > Mają obowiązek utrzymywać i koniec. Nie widzę tu żadnego dopisku: "pod

    Nie ma takiego dopisku, bo jest oczywiste, że nie posiadając środków nie
    da się nikogo z nich utrzymać (bo ich nie ma). Dlatego też w zacytowanym
    przez Ciebie artykule mowa jest o dalszych krewnych itd.

    > Co prawda za samo nie wypełnienie tego obowiązku nie grozi żadna kara,
    > ale za uchylanie się od wypełnienia już tak.

    Uchylanie to jest wtedy, gdy ktoś ma, ale nie płaci, a nie gdy sam nie ma.

  • 57. Data: 2011-02-10 20:43:08
    Temat: Re: [OT]Re: Za alimenty prawo jazdy?
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10.02.2011 20:44), boukun wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > A po co w takim razie utrzymywać to państwo? Po co te całe wybory i
    > papka wyborcza kto jak narodowi lepiej zrobi? Oczywiście że teraz jest
    > wolna amerykanka, naród musi sam sobie zapewnić byt, jest pozostawiony w
    > samopas i na dodatek musi utzrymywać pasożytów u władzy...

    Poza ściganiem bandytów i obroną granic, po to, żeby zadbało o to żeby
    nikt nie uniemożliwiał ci dbanie o siebie.

    p. m.

  • 58. Data: 2011-02-10 21:57:41
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Poza ściganiem bandytów i obroną granic, po to, żeby zadbało o to żeby
    > nikt nie uniemożliwiał ci dbanie o siebie.
    >
    > p. m.

    Jak sami bandyci! Od kiedy państwo broni granic? Ostatnio Polacy napadli na
    Afganistan i okupują ten zniewolony kraj..., a naród za to płaci...

    boukun

  • 59. Data: 2011-02-10 21:58:36
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał w wiadomości news:4D5445E3.9040103@op.pl...

    > Dokładnie, bo zbyt dużo ludzi w Polsce myśli podobnie do Ciebie. :(
    > spp

    Hmm, na to nie znaleźli jeszcze sposobu mafiozi u władzy?

    boukun

  • 60. Data: 2011-02-10 22:03:41
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10.02.2011 22:57), boukun wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jak sami bandyci! Od kiedy państwo broni granic? Ostatnio Polacy napadli
    > na Afganistan i okupują ten zniewolony kraj..., a naród za to płaci...

    Ta, to był błąd że po tym jak wypadłeś mi z KF wdałem się z tobą w
    dyskusję, zamiast cię tam z powrotem wsadzić.

    Bardzo ciebie i grupę przepraszam :). Updatuję plonkownicę i to się już
    więcej nie powtórzy.

    p. m.