  • 1. Data: 2013-09-27 14:25:02
    Temat: Ciaza a konczaca sie umowa o prace...
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    kolezanka jest w trzecim miesiacu ciazy
    a za miesiac konczy sie jej umowa o prace na czas okreslony?

    czy jakies swiadczenia z tego tytulu bede jej przyslugwac jesli zdecyduje
    sie teraz przejsc
    na urlop ? czy musi sie dogadac z pracodawca by przedluzyl jej umowe?

  • 2. Data: 2013-09-27 14:31:38
    Temat: Re: Ciaza a konczaca sie umowa o prace...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-27 14:25, Tomek pisze:
    > kolezanka jest w trzecim miesiacu ciazy
    > a za miesiac konczy sie jej umowa o prace na czas okreslony?

    "Umowa o pracę zawarta na czas określony lub na czas wykonania
    określonej pracy albo na okres próbny przekraczający jeden miesiąc,
    która uległaby rozwiązaniu po upływie trzeciego miesiąca ciąży, ulega
    przedłużeniu do dnia porodu."

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-09-27 14:40:57
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 27 Sep 2013 14:25:02 +0200, "Tomek"
    <c...@k...pl> wrote:

> [...]
    >sie teraz przejsc
    >na urlop ? czy musi sie dogadac z pracodawca by przedluzyl jej umowe?
    Jaki ma związek urlop z ciążą?
    Jeśli chodzi Ci o zwolnienie lekarskie to odpowiedź znajdziesz w
    Kodeksie Pracy. Ewentualnie tu: http://bit.ly/15yoXDo

    WAM

  • 4. Data: 2013-09-27 17:16:07
    Temat: OT: Ciaza a konczaca sie umowa o prace...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 27 Sep 2013, Liwiusz wrote:

    > "Umowa o pracę zawarta [...] na czas wykonania określonej
    > pracy [...], która uległaby
    > rozwiązaniu po upływie trzeciego miesiąca ciąży, ulega przedłużeniu do dnia
    > porodu."

    Tak OT.
    Nie wiem jakim geniuszem trzeba być, żeby później się dziwić
    "dyskryminacji kobiet".
    Kogo to obchodzi ze robota się skończyła i było o tym z góry wiadomo.

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2013-09-27 18:21:00
    Temat: Re: OT: Ciaza a konczaca sie umowa o prace...
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

> [...]
    > "dyskryminacji kobiet".
    > Kogo to obchodzi ze robota się skończyła i było o tym z góry wiadomo.

    Skutek taki, że zanim kobietę zatrudnią, to każą jej podpisać
    oświadczenie, że nie jest w ciąży. Albo w ogóle nie zatrudnią.
    Tak to już jest w socjalizmie, że "prawo", które ma bronić czyichś
    interesów obraca się przeciwko niemu.

    Mój ulubiony przykład: płaca minimalna. Debil i niedołega, który mógłby
    dostać pracę za 1k (bo tyle jego możliwości są warte) tej pracy nie
    dostanie, bo za 1k6 nikt nie będzie już chciał go zatrudnić. I wszyscy
    są w plecy, łącznie z Vincentem i Dudą.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 6. Data: 2013-09-27 18:28:43
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Fri, 27 Sep 2013 18:21:00 +0200, sqlwiel napisał(a):

> [...]
    > dostać pracę za 1k (bo tyle jego możliwości są warte) tej pracy nie
    > dostanie, bo za 1k6 nikt nie będzie już chciał go zatrudnić. I wszyscy

    Vincent ok. Ale Duda?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 7. Data: 2013-09-27 18:44:11
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-27 18:28, ALEX Alpha MR pisze:

    > Vincent ok. Ale Duda?

    Nie dostanie składek związkowych.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 8. Data: 2013-09-27 20:42:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 27 Sep 2013, sqlwiel wrote:

    > Tak to już jest w socjalizmie, że "prawo", które ma bronić czyichś interesów
    > obraca się przeciwko niemu.

    Główna przyczyna to fakt, że to nie socjalizm, a "socjalizm".

    Państwo ustanawia doskonałe zasady ochrony słabszych, tylko później
    obarcza obowiązkiem ich wypełnienia inne podmioty.
    I bardzo się dziwi, że ci "inni" są niechętni.
    A to nie chcą samotnej ciężarnej wynająć mieszkania, a to zatrudnić
    niepełnosprawnego.
    Jakoś tak dziwnie nie chcą.

    I za wymierne pieniądze robi się akcje "dążenia do równości".

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2013-09-28 03:15:46
    Od: A.L. <a...@a...com>

    A kto mialby ich zmusic?...

    A.L.

  • 10. Data: 2013-09-28 11:06:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 27 Sep 2013, A.L. wrote:

    > On Fri, 27 Sep 2013 20:42:21 +0200, Gotfryd Smolik news

    > A kto mialby ich zmusic?...

    Kto coś pisał o zmuszaniu? (tak, Ty! :))
    Mało wyraźnie napisałem?

    Szuka się "dyskryminacji".

    Inna sprawa, że powoli i zmuszanie się zacznie, nic się nie martw :>

    pzdr, Gotfryd