  • 81. Data: 2020-04-24 17:27:35
    Temat: Re: O co w tym wszystkim chodzi!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:4640aa1f-df86-4088-b260-9ccde36e9ec5@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 24 kwietnia 2020 16:04:18 UTC+2 użytkownik Robert
    Tomasik napisał:
    >Zgoda

    >"Do oficjalnych statystyk liczy się adres zameldowania chorego, a nie
    >miejsce zgonu."
    >https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-w-polsce-minis
    ter-zdrowia-lukasz-szumowski-odpowiada-prezydentowi-
    trzaskowskiemu-6498023671126145a

    Co ma duzy sens, jesli zmarly mieszkal w Warszawie od 3 dni, bo wtedy
    go przywiezli do szpitala.

    Ale ... jak lekarz ustala adres zameldowania ?
    Tu akurat prosto, jest karta przyjecia, ale jak zostanie wezwany do
    jakiegos zgonu, a zglaszajacy tak nie bardzo wiedza ...

    J.

  • 82. Data: 2020-04-24 18:17:04
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F. napisał(a) :
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    pl...

    > To pisz w jednym poscie, a nie w trzech.
    > Czyli sprawa z 2013, a moze nawet z 2009, i dotyczy AH1N1/2009.
    >
    > Tak swoja droga - to u Niemcow tez czasem umiera ze 30 tys ludzi
    > wiecej niz normalnie, a wpisuja im rozne przyczyny, a nie grype.
    >
    > A i z grypą jest problem, bo wpisują jako przyczyne jak jest
    > potwierdzona testem wirusowym, ale wpisuja tez, gdy lekarz domysla sie
    > na podstawie diagnozy.
    > I obu takich przypadkow jest stosunkowo malo - tzn wpisanych w akty
    > zgonu.
    >
    > Grypa to nie jest choroba smiertelna ! :-)

    Nie jest istotny rok jakiego ten wywiad dotyczył, tylko to, jak robi
    się statystyki. Na podstawie jakich danych. Śmiem twierdzić, że
    opinia lekarza jest dla mnie bardziej wartościowa niż urzędnika.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 83. Data: 2020-04-24 18:18:33
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a) :

    > No ale dziennikarze wychodzą na indolentów powielając te kretyńskie
    > komunikaty.

    No jak to dziwisz się? Sam pisałeś przecież nie raz, że nie można
    wierzyć we wszystko co podają dziennikarze :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 84. Data: 2020-04-24 18:24:00
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-24 o 10:29, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Zbynek Ltd."  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > ale to jest teraz, czy rok temu tez tak bylo ?

    > Wytyczne rozne sa, ale lekarze to aktyw partyjny, zeby tak popierac ?
    >
    > No i pare razy donosili do mediow, jakie maja wytyczne :-)

    Przecież pokazywane były zdjęcia jakie się robią płuca u człowieka,
    który zachoruje na tę zarazę. Idiotów z nas robią.

  • 85. Data: 2020-04-24 19:56:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    pl...
    J.F. napisał(a) :

    >Nie jest istotny rok jakiego ten wywiad dotyczył, tylko to, jak robi

    Jest o tyle istotne, ze ciekawe, jak to teraz wyglada.

    >się statystyki. Na podstawie jakich danych. Śmiem twierdzić, że
    >opinia lekarza jest dla mnie bardziej wartościowa niż urzędnika.

    a doczytales do tego

    "- Trudno wskazywać jako winnego minister Kopacz czy nawet rzecznika
    Głównego Inspektoratu Sanitarnego, który na początku listopada mówił,
    iż ze wszystkich badań wynika, że dominuje grypa sezonowa. Opierał się
    on na danych, które mu przekazano. Ośrodkiem, który dysponuje danymi i
    który przekazuje te dane do publikacji w Polsce, jest Krajowy Ośrodek
    ds. Grypy w Państwowym Zakładzie Higieny. Wypowiedź Rzecznika GIS z
    początku listopada 2009 o dominacji wirusów sezonowych w momencie, gdy
    dwoje moich dzieci po zaszczepieniu szczepionką sezonową chorowało na
    grypę pandemiczną, była dla mnie zaskakująca. Ale prawdziwy szok
    przeżyłem, gdy odkryłem, że pracownicy Krajowego Ośrodka ds. Grypy
    wysyłali inne dane do WHO i instytucji Unii Europejskiej. Wynikało z
    nich, że cały czas dominowała grypa pandemiczna. W tygodniu, w którym
    moje dzieci zachorowały na grypę pandemiczną, rzecznik GIS stwierdził:
    "Nie ma żadnych jakby powodów do niepokoju, według wszelkich badań,
    które są ciągle prowadzone, w naszym otoczeniu
    dominują wirusy grypy sezonowej". Równocześnie przesłano za ten
    tydzień do WHO dane, z których wynikało, że 90 proc. zidentyfikowanych
    metodą PCR wirusów grypy, było pandemicznych."

    A w tym Osrodku pewnie jakis lekarz ... i jednoczesnie urzednik :-)

    Co prawda jak mozna dalej wyguglac - wymieniony w tym artykule prof
    Andrzej Zielinski zostal wyrzucony z urzedu w 2011. Widac nie pasowal
    na urzednika, albo sie Kopaczowej nie podobal.

    J.

  • 86. Data: 2020-04-29 15:49:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 kwietnia 2020 12:52:47 UTC+2 użytkownik Olin napisał:

    > Czyli Antonov Company zapisała się w historii lotnictwa, przynajmniej jeśli
    > chodzi o objętość ładunku. Gratuluję misiewiczom, choć ich rola ograniczyła
    > się do pojawienia się na lotnisku, żeby obserwować to wiekopomne
    > wydarzenie.
    > Ciekawe, czego się wstydzą, że zawartość przesyłki jest owiana mgłą
    > tajemnicy. Może tam były dmuchane lale.

    W wyborczej pewnie tego nie przeczytasz to Tobie tu napisze
    Głupie Niemce tez liczyć nie potrafią i zamiast Lufthansy użyć to wynajęły tego big
    antonova do transportu masek z Chin.

  • 87. Data: 2020-04-29 16:06:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 29 Apr 2020 06:49:19 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > W wyborczej pewnie tego nie przeczytasz to Tobie tu napisze
    > Głupie Niemce tez liczyć nie potrafią i zamiast Lufthansy użyć to wynajęły tego big
    antonova do transportu masek z Chin.

    Napisali w gazeta.pl:
    https://next.gazeta.pl/next/7,173953,25905582,an-225
    -mrija-poleciala-tez-do-niemiec-nie-komercyjnie-ale.
    html

    Niemce liczyć potrafią i pewnie dlatego wynajęli go w ramach programu
    SALIS, a nie komercyjnie.

    Przy okazji: Mateusz Krzywousty obiecał 400 ton sprzętu. Kto ukradł 320 ton
    i co to było?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 88. Data: 2020-04-29 16:06:49
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Kris napisał(a) :

    > W wyborczej pewnie tego nie przeczytasz to Tobie tu napisze
    > Głupie Niemce tez liczyć nie potrafią i zamiast Lufthansy użyć to wynajęły tego big
    antonova do transportu masek z Chin.

    A ile tak naprawdę Niemce dostali tam ładunku?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 89. Data: 2020-04-29 17:03:28
    Od: n...@o...pl

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    big antonova do transportu masek z Chin.

    > A ile tak naprawdę Niemce dostali tam ładunku?

    Dobre pytanie. Ile?
    Ciekawe czy też lewy jak nasz :)

  • 90. Data: 2020-04-29 17:15:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.04.2020 o 16:06, Olin pisze:

> [...]
    > SALIS, a nie komercyjnie.
    >
    > Przy okazji: Mateusz Krzywousty obiecał 400 ton sprzętu. Kto ukradł 320 ton

    Po pierwsze chciałbym link do miejsca, gdzie on tak obiecał, bo o ile
    kojarzę, to obiecywał pełen samolot oraz wspominał coś, ze ma ładowność
    400 ton, ale nie mówił, ze tych masek będzie 400 ton.

    Po drugie, gdyby nawet Premier "walnął" walną takiego babola, to
    powielanie tej bzdury i udawanie, że się nie wie, że objętościowo nie
    zmieściło się tam 400 ton maseczek też najlepiej o autorze nie świadczy.

    --
    Robert Tomasik