  • 71. Data: 2020-04-24 12:05:20
    Temat: Re: O co w tym wszystkim chodzi!
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 24 Apr 2020 01:34:11 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Jak do południa nie dasz rady to daj znać.
    > Chętnie pomogę.

    Pomóż, bo nie dałem rady.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 72. Data: 2020-04-24 12:12:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 kwietnia 2020 12:06:11 UTC+2 użytkownik Olin napisał:

    > Pomóż, bo nie dałem rady.

    Facebook może być czy jakieś opory przed nim masz?
    https://www.facebook.com/antonov.company/posts/26453
    63435591269
    Ew skorzystaj z Google.

  • 73. Data: 2020-04-24 12:18:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 kwietnia 2020 12:12:34 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Facebook może być czy jakieś opory przed nim masz?
    > https://www.facebook.com/antonov.company/posts/26453
    63435591269

    "From the end of March till present, Antonov Airlines' aircraft transported over 1400
    t of cargoes from China to different countries of Europe, America and the Near East."

    Widocznie nie tylko u nas wpadli na pomysł wykorzystania do transportu big antonova.
    Szopkę medialna tylko nasi niepotrzebnie robili.
    Ja z nad morza, do stolycy daleko to mam im za złe że dwa dni później rekordowego
    masowca w naszym porcie tak uroczyście nie witali.

  • 74. Data: 2020-04-24 12:52:47
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 24 Apr 2020 03:12:32 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > https://www.facebook.com/antonov.company/posts/26453
    63435591269

    Czyli Antonov Company zapisała się w historii lotnictwa, przynajmniej jeśli
    chodzi o objętość ładunku. Gratuluję misiewiczom, choć ich rola ograniczyła
    się do pojawienia się na lotnisku, żeby obserwować to wiekopomne
    wydarzenie.
    Ciekawe, czego się wstydzą, że zawartość przesyłki jest owiana mgłą
    tajemnicy. Może tam były dmuchane lale.

  • 75. Data: 2020-04-24 14:03:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 kwietnia 2020 12:52:47 UTC+2 użytkownik Olin napisał:
    .
    > Ciekawe, czego się wstydzą, że zawartość przesyłki jest owiana mgłą
    > tajemnicy. Może tam były dmuchane lale.

    Ktoś się w końcu rozpruje i wyborcza napisze co tam było.
    Albo nie napisze bo okaże się ze faktycznie big antnow pod korek wyładowany był.

  • 76. Data: 2020-04-24 14:18:20
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F. napisał(a) :
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > ale to jest teraz, czy rok temu tez tak bylo ?

    Nie przeczytałeś mojego posta z wczoraj z godz. 16:48.
    Ja wiem, że usenet jest do pisania, ale czasem też do czytania ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 77. Data: 2020-04-24 16:02:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.04.2020 o 08:59, Olin pisze:

    > Rząd sam się o to prosił. Najpierw Mateusz Krzywousty w swoim stylu bajał o
    > 400 tonach towaru - skończyło się na 80 - a potem na "uroczystości"
    > przylotu stawił się chyba cały Komitet Centralny Partii. Księdza z
    > kropidłem nie zauważyłem.

    No ale dziennikarze wychodzą na indolentów powielając te kretyńskie
    komunikaty.

    --
    Robert Tomasik

  • 78. Data: 2020-04-24 16:04:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.04.2020 o 08:42, Kris pisze:

    > Szumowski Trzaskowskiemu tłumaczył odwrotnie chyba
    > Że w statystykach covidowe zgony wykazują tam gdzie denat był zameldowany.

    Akt zgonu wydaje się w miejscu śmierci. Oczywiście nie mam zielonego
    pojęcia, jak oni to rozliczają, ale wydaje mi się nieprawdopodobne, by
    jakoś inaczej, zwłaszcza, ze ludzie często mieszkają pod innym adresem,
    niż są zameldowani.

    --
    Robert Tomasik

  • 79. Data: 2020-04-24 16:07:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 kwietnia 2020 16:04:18 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Akt zgonu wydaje się w miejscu śmierci.

    Zgoda

    >Oczywiście nie mam zielonego
    > pojęcia, jak oni to rozliczają, ale wydaje mi się nieprawdopodobne, by
    > jakoś inaczej, zwłaszcza, ze ludzie często mieszkają pod innym adresem,
    > niż są zameldowani.

    "Do oficjalnych statystyk liczy się adres zameldowania chorego, a nie miejsce zgonu."
    https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-w-polsce-minist
    er-zdrowia-lukasz-szumowski-odpowiada-prezydentowi-t
    rzaskowskiemu-6498023671126145a

  • 80. Data: 2020-04-24 16:24:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    pl...
    J.F. napisał(a) :

    >Nie przeczytałeś mojego posta z wczoraj z godz. 16:48.
    >Ja wiem, że usenet jest do pisania, ale czasem też do czytania ;-)

    To pisz w jednym poscie, a nie w trzech.
    Czyli sprawa z 2013, a moze nawet z 2009, i dotyczy AH1N1/2009.

    Tak swoja droga - to u Niemcow tez czasem umiera ze 30 tys ludzi
    wiecej niz normalnie, a wpisuja im rozne przyczyny, a nie grype.

    A i z grypą jest problem, bo wpisują jako przyczyne jak jest
    potwierdzona testem wirusowym, ale wpisuja tez, gdy lekarz domysla sie
    na podstawie diagnozy.
    I obu takich przypadkow jest stosunkowo malo - tzn wpisanych w akty
    zgonu.

    Grypa to nie jest choroba smiertelna ! :-)

    J.