  • 1. Data: 2020-04-21 02:55:24
    Temat: O co w tym wszystkim chodzi!
    Od: m...@g...com

    Słuchaliscie juz tego?
    https://www.bitchute.com/video/yrgOyP8jrW6f/?fbclid=
    IwAR17j--uWGwWqDGm0eX6EIQbhpgiqV__lUDkrjZ8T0ZfKHitOf
    Yo0YnqfMg
    roznosi się wirusowo

  • 2. Data: 2020-04-21 10:29:45
    Temat: Re: O co w tym wszystkim chodzi!
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-04-21 o 02:55, m...@g...com pisze:
    > Słuchaliscie juz tego?
    > https://www.bitchute.com/video/yrgOyP8jrW6f/?fbclid=
    IwAR17j--uWGwWqDGm0eX6EIQbhpgiqV__lUDkrjZ8T0ZfKHitOf
    Yo0YnqfMg
    > roznosi się wirusowo

    "Niestety, nie udało się odnaleźć tej strony"

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2020-04-21 10:52:55
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 21 Apr 2020 10:29:45 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5e9eaef9$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    od Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> :
    IwAR17j--uWGwWqDGm0eX6EIQbhpgiqV__lUDkrjZ8T0ZfKHitOf
    Yo0YnqfMg

    >"Niestety, nie udało się odnaleźć tej strony"

    Działa.
    Streszczenie:
    "Cowid 19 - oszustwo, 5G do kontroli nad ludzkością, Gates chce szczepić i
    kontrolować
    ludzkość za pomocą `kwantowych tatuaży`" i wiele podobnych bredni.

  • 4. Data: 2020-04-21 13:42:20
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Olaf Frikiov Skiorvensen napisał(a) :
> [...]
    kontrolować
    > ludzkość za pomocą `kwantowych tatuaży`" i wiele podobnych bredni.

    Akurat oszustwo z Covid 19 to nie brednia :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 5. Data: 2020-04-21 13:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Olaf Frikiov Skiorvensen B...@i...invalid ...

> [...]
    > "Cowid 19 - oszustwo, 5G do kontroli nad ludzkością, Gates chce
    > szczepić i kontrolować ludzkość za pomocą `kwantowych tatuaży`" i

    A o płaskiej Ziemi coś jest?
    W sumie to nie wiem czy płaską nadal pisze sie z wielkiej litery?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 6. Data: 2020-04-21 14:40:25
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 21 Apr 2020 13:42:20 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5e9edc23$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    od "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> :
    IwAR17j--uWGwWqDGm0eX6EIQbhpgiqV__lUDkrjZ8T0ZfKHitOf
    Yo0YnqfMg

    >Akurat oszustwo z Covid 19 to nie brednia :-)

    "Covid-19 NIE ISTNIEJE" - o to chodzi? A jakiś czas dalej "Ciężko umrzeć od czegoś,
    czego
    istnienia nie można dowieść", jaki mniemam, pan Icke wyklucza istnienie wirusa
    covid-19,
    o to mi chodziło(nie, nie będę oglądał całości aby wyłapywać półprawdy okraszone
    stekami
    bzdur).

  • 7. Data: 2020-04-21 14:44:19
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > od "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> :
    IwAR17j--uWGwWqDGm0eX6EIQbhpgiqV__lUDkrjZ8T0ZfKHitOf

    Nie. Nie czytałem tam nic :-)
    Oszustwo z nadzwyczaj wielką śmiertelnością. Jak dotąd, śmiertelność
    w Europie nie przekroczyła tej z sezonu sprzed 3 lat. Słyszałeś
    wtedy o jakiejś pandemii? Czy choćby o epidemii? czy choćby o
    jakiejś podwyższonej liczbie zgonów?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 8. Data: 2020-04-21 15:20:22
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 21 Apr 2020 14:44:19 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5e9eeaa9$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    od "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> :
> [...]
    >w Europie nie przekroczyła tej z sezonu sprzed 3 lat. Słyszałeś
    >wtedy o jakiejś pandemii? Czy choćby o epidemii? czy choćby o

    Ale my jeszcze nie mamy pełnej informacji o śmiertelnośc Covid-19, poznamy ją pewnie
    za
    rok, o ile nie więcej(jak zniknie panika i wirusolodzy zrobią odpowiednie badania).

  • 9. Data: 2020-04-21 15:44:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.04.2020 o 10:52, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
    kontrolować
    > ludzkość za pomocą `kwantowych tatuaży`" i wiele podobnych bredni.

    Przed chwilą próbowałem obejrzeć i wyświetla sie komunikat, ze usunięto
    ze wszystkich kanałów ...

    --
    Robert Tomasik

  • 10. Data: 2020-04-21 16:00:03
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 21 Apr 2020 15:44:16 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5e9ef8b1$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    od Robert Tomasik <r...@g...pl> :
    IwAR17j--uWGwWqDGm0eX6EIQbhpgiqV__lUDkrjZ8T0ZfKHitOf
    Yo0YnqfMg

    >Przed chwilą próbowałem obejrzeć i wyświetla sie komunikat, ze usunięto
    >ze wszystkich kanałów ...

    Bo film się zaczyna takimi napisami, ale jest cały.