  • 11. Data: 2020-04-21 17:17:37
    Temat: Re: O co w tym wszystkim chodzi!
    Od: Kviat

    W dniu 21.04.2020 o 14:44, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    IwAR17j--uWGwWqDGm0eX6EIQbhpgiqV__lUDkrjZ8T0ZfKHitOf
    Yo0YnqfMg

    > Nie. Nie czytałem tam nic :-)
    > Oszustwo z nadzwyczaj wielką śmiertelnością. Jak dotąd, śmiertelność w
    > Europie nie przekroczyła tej z sezonu sprzed 3 lat. Słyszałeś wtedy o
    > jakiejś pandemii? Czy choćby o epidemii? czy choćby o jakiejś
    > podwyższonej liczbie zgonów?

    Czyli ludzie w DPSach (nie tylko w Polsce) akurat w tym sezonie
    postanowili sobie umierać ponad średnią?

    https://tvn24.pl/lodz/koronawirus-w-polsce-dps-w-kos
    zecinie-wolontariusz-opowiada-o-sytuacji-i-pracy-w-d
    omu-pomocy-spolecznej-4558328

    "Bo sytuacja w DPS-ie, od wczoraj "moim", stała się beznadziejna.
    Przyszły wyniki testów pobranych od pensjonariuszek: 17 pozytywnych, w
    tym u pielęgniarki."

    "Chwilę potem decyzja: ewakuacja! Zjeżdżają się karetki z całego
    województwa. Nas wzięli na kwarantannę do Ośrodka Sportu i Rekreacji w
    Koszęcinie. Razem z nami też dziewięć pensjonariuszek, co podobno były
    zdrowe.

    Podobno.

    Już na miejscu dwie z podopiecznych zaczęły się źle czuć. No to je
    oddzieliliśmy od reszty."

    "Dzwonię do sanepidu, pytam o wyniki naszych testów.

    - Wasze są negatywne. Ale pięć z siedmiu pensjonariuszek chorych Będą
    wywiezione - słyszę.

    No cholera, gdybym nie zadzwonił, to byśmy nawet tego nie wiedzieli.
    Nikt nie zadzwonił!"

    "- Czy było warto? Nie wiem. Zobaczę, jak wrócę do domu i to przemyślę.
    Najgorsze jest to, że pięć pań, którymi się zajmowaliśmy, już nie żyje.
    Oby reszta wydobrzała, bo całe to siedzenie i pomaganie będzie psu na
    budę - mówi."

    Normalnie wzięli i umówili się, że pięć z nich umrze, żeby pan z
    wolontariatu mógł zrobić wywiad w TV. Zwykłe oszustwo i ściema...

    Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2020-04-21 17:18:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-04-21 o 15:20, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > Ale my jeszcze nie mamy pełnej informacji o śmiertelnośc Covid-19, poznamy ją
    pewnie za
    > rok, o ile nie więcej(jak zniknie panika i wirusolodzy zrobią odpowiednie badania).

    DOKŁADNIE.

    NIE wiemy NIC bo testy nie są miarodajne a statystyki śmiertelności
    zawyżone bo zliczają wszystkich co mieli wirusa a nie nie tych co na
    wirusa umarli.

    BO..... NIE DA SIĘ OKREŚLIĆ CO ZABIŁO CZY WIRUS CZY WSPÓŁISTNIEJĄCA CHOROBA

  • 13. Data: 2020-04-21 17:23:43
    Od: Kviat

    W dniu 21.04.2020 o 16:00, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 21 Apr 2020 15:44:16 +0200
    > doszła do mnie wiadomość <5e9ef8b1$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    > od Robert Tomasik <r...@g...pl> :
    IwAR17j--uWGwWqDGm0eX6EIQbhpgiqV__lUDkrjZ8T0ZfKHitOf
    Yo0YnqfMg

    > Bo film się zaczyna takimi napisami, ale jest cały.

    Bo im dłużej taki napis trwa i im więcej kanałów wymienią w napisach
    które rzekomo "usunęły", tym bardziej jest wiarygodny. A jak już
    napiszą, że usunęli ze wszystkich kanałów (jak ze wszystkich, skoro na
    tym kanale jest? :)), to oznacza, że tam sama czysta żywa prawda.
    :)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2020-04-21 17:56:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-04-21 o 17:17, Kviat pisze:
    > Czyli ludzie w DPSach (nie tylko w Polsce) akurat w tym sezonie
    > postanowili sobie umierać ponad średnią?

    Jeśli wirus istnieje to nie ma tu żadnej sprzeczności.

    Jeśli nie istnieje to trzeba będzie szukać innej przyczyny.

    Skoro SMOG na ulicach zabija to i zabijać może smog elektroniczny.

    Zabijać może STRACH przed chorobą. To nie są wyssane z palca farmazony

    Byłeś kiedyś stary i schorowany z daleka od rodziny w czasie pandemii

  • 15. Data: 2020-04-21 18:33:34
    Od: Kviat

    W dniu 21.04.2020 o 17:56, z pisze:

    > Skoro SMOG na ulicach zabija to i zabijać może smog elektroniczny.

    Chyba smok elektroniczny.
    Kup sobie czapeczkę aluminiową i 5G przestanie cię niepokoić.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 16. Data: 2020-04-21 18:34:58
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 21 Apr 2020 17:18:13 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5e9f0eb5$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    od z <...@...pl> :

> [...]
    >wirusa umarli.
    >
    >BO..... NIE DA SIĘ OKREŚLIĆ CO ZABIŁO CZY WIRUS CZY WSPÓŁISTNIEJĄCA CHOROBA

    Spokojnie, zed, spłynie więcej danych, to będzie można coś powiedzieć, chwilowo
    czekamy.
    Zrobi się badania statystyczne i wtedy wyjdzie, kto mataczył z ilością zgonów, ale do
    tego trzeba minimum rok, czy nawet dwa lata.

  • 17. Data: 2020-04-21 18:35:58
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

> [...]
    pewnie za
    > rok, o ile nie więcej(jak zniknie panika i wirusolodzy zrobią odpowiednie badania).

    Ale ja nie mówię o śmiertelności wyłącznie na jakiegoś wirusa
    (kiedyś) czy Covid19 (teraz), tylko o całkowitej liczbie zgonów.
    Sprawdź własnoręcznie na zestawieniu całkowitej liczbie zgonów w
    Europie z 3 lat
    http://www.euromomo.eu
    Fakt, że teraz więcej umiera, ale nadal nie jest to jakoś ponad
    sezon sprzed 3 lat. Mogą być jakieś opóźnienia w raportowaniu. Za
    2-3 miesiące wstecz może te dane są najbardziej pełne. Poczekamy,
    zobaczymy.

    Przypisywanie zejścia konkretnemu czynnikowi to już kwestia
    aktualnych wytycznych, nie rzetelności lekarskiej.
    "zastanawiające jest także umieszczanie w polskich statystykach 90
    razy częściej, niż w Anglii i Walii, niewydolności oddechowej i
    zatrzymania oddechu, jako przyczyny zgonu. - Można ironizować, że w
    Polsce trudno umrzeć z powodu grypy."
    https://wiadomosci.wp.pl/chorzy-na-grype-zagrozeni-d
    r-dariusz-majkowski-oskarza-wladze-o-dezinformacje-6
    031591350183041a

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 18. Data: 2020-04-21 18:38:13
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

> [...]
    do
    > tego trzeba minimum rok, czy nawet dwa lata.

    Mataczą choćby u nas. Prezydent Warszawy już wytykał, że on ma inną,
    większą, liczbę zgonów na Covid niż podaje rząd.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 19. Data: 2020-04-21 18:39:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" napisał w wiadomości grup
    com...
> [...]

    >Zrobi się badania statystyczne i wtedy wyjdzie, kto mataczył z
    >ilością zgonów, ale do
    >tego trzeba minimum rok, czy nawet dwa lata.

    Jest cos takiego
    http://www.euromomo.eu/outputs/zscore_country_total.
    html

    W miare na biezaco.

    J.

  • 20. Data: 2020-04-21 18:44:19
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 21 Apr 2020 17:56:39 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5e9f17b8$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>

> [...]
    >
    >Zabijać może STRACH przed chorobą. To nie są wyssane z palca farmazony
    >
    >Byłeś kiedyś stary i schorowany z daleka od rodziny w czasie pandemii

    Zed, manipulancie, smog czy strach to nie Covid-19, czekaj na to, co powiedzą
    wirusolodzy, a nie jakieś szury z internetu.