  • 11. Data: 2010-11-20 12:43:04
    Temat: Re: Numer rejestracyjny a dane osobowe
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-20 12:59, Andrzej Lawa pisze:

    > Pojazdy nie są osobami.

    A jaki to ma związek?

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2010-11-20 12:57:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.11.2010 13:43, Liwiusz pisze:

    > A jaki to ma związek?

    Taki, że to są dane pojazdowe a nie osobowe ;->

  • 13. Data: 2010-11-20 13:01:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-20 13:57, Andrzej Lawa pisze:

    > Taki, że to są dane pojazdowe a nie osobowe ;->

    A numer dowodu osobistego to dana dowodowa a nie osobowa? ;->

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2010-11-20 14:07:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.11.2010 14:01, Liwiusz pisze:

    > A numer dowodu osobistego to dana dowodowa a nie osobowa? ;->

    Numer dowodu osobistego jest jednoznacznie przypisany do osoby.

    Numer rejestracyjny pojazdu jest jednoznacznie przypisany do pojazdu.

    Masz jeszcze jakieś pytania?

  • 15. Data: 2010-11-20 20:24:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-20 15:07, Andrzej Lawa pisze:

    > Numer dowodu osobistego jest jednoznacznie przypisany do osoby.
    >
    > Numer rejestracyjny pojazdu jest jednoznacznie przypisany do pojazdu.

    Numer rejestracyjny może być pośrednio przypisany do osoby. Numer ->
    konkretny pojazd lub blankiet dowodu -> posiadająca go osoba.

    > Masz jeszcze jakieś pytania?

    Może lepszy przykład: numer telefonu. Jest przypisany do karty SIM, a
    bywa chroniony jak dana osobowa, ba, karta może być nawet nie
    zarejestrowana.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2010-11-21 04:47:47
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "Liwiusz" napisał:

    > Może lepszy przykład: numer telefonu. Jest przypisany do karty SIM

    Źle - numer tel. może być przypisany do karty sim.

  • 17. Data: 2010-11-22 07:49:12
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Waldek "Jakec" Bulkowski" <j...@W...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:1996kd8mbkf7j$.1j4vxr7iniltn.dlg@40tude
    .net...

    > A ja się będę upierał, że _może_być_daną_osobową_... Tyle tylko, że nie w
    > rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych - ale i to nie zawsze :)

    jak sie uprzec, to i inicjaly moga byc dana osobowa, przy twoich zalozeniach
    ;)

  • 18. Data: 2010-11-23 11:50:04
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Wcale sie nie ma.
    > Robisz np. tak:
    > http://yfrog.com/f/mvdebil14j/
    > i już

    A nie trzeba być debilem by publikować takie zdjęcia ?

  • 19. Data: 2010-11-23 13:00:40
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik Waldek "Jakec" Bulkowski napisał:

    > A ja się będę upierał, że _może_być_daną_osobową_... Tyle tylko, że nie w
    > rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych - ale i to nie zawsze :)

    Jesteś samochodem?
    Jak Ci się udaje pisać na komputerze?

    --
    Pozdrawiam,