  • Data: 2020-02-17 19:59:41
    Temat: Re: Nowy termin.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.02.2020 o 19:51, Trefniś pisze:

    > Czytaj powyższe tak długo, aż _zrozumiesz_
    > Nie moja wina, że nie rozbierasz zdań złożonych.

    Ale po rozbiorze to dalej bełkot. "komuchy, chore, kasta, boją sie!"
    Spróbuj zebrać myśli i napisz w trzech punktach o co ci konkretnie chodzi.

    > P o c z y t a j , czym są sądy powszechne.
    > Tam reforma   n i g d y    nie dotarła!

    Ustawa o sądach powszechnych? Czyj tam ostatni podpis? Dotarła - w
    momencie gdy zero mógł dowolnie wymieniać prezesów. I na tym się
    zakończyła. Już po reformie.

    --
    Shrek