  • Data: 2020-02-17 22:43:14
    Temat: Re: Nowy termin.
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A tak w ogóle to dlaczego sędziowie mają być niezawiśli w innych sprawach niż
    pomiędzy O'bywatelem a POlską?
    Ja bym wolał, żeby młody początkujący sędzia był zawisły od starszego bardziej
    doświadczonego przełożonego.
    To urzędnicy od np. pozwoleń na budowę czy domiaru podatkowego niech też będą
    niezawiśli.
    Czym się różni ich pieczątka?
    Kształtem.
    I tym, że urzędnik Cię do grobu wpędzi, a sąd jednak rzadko.
    Tak generalnie fascynuje mnie, że w całej aferze ani widu ani słychu o sędziach WSA.
    A mają klawe życie: znacznie wyższe uposażenia i wszystkie sprawy w składach
    trójkowych (i po co??).

    -----
    > Zgadzam się, że jedynym rozwiązaniem jest niezawisłość, ale skąd przypuszczenie czy
    wiara, że tak się stanie w wyniku tej reformy?