  • Data: 2020-02-17 22:07:44
    Temat: Re: Nowy termin.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trefniś" napisał w wiadomości grup
    W dniu .02.2020 o 18:25 cef <c...@i...pl> pisze:

    >Właśnie dlatego trudno dyskutować, skoro nie rozumiesz rudymentariów.

    >Popatrz - powołujesz SWOICH sędziów i rządzisz 4 lata. Czy oni będą
    >ci wierni także, kiedy wylądujesz w opozycji? Albo w pierdlu -
    >wstawiony tam przez sędziów OPOZYCJI?

    A jak beda ? To cie uniewinnia w apelacji.

    >A jeśli ZMUSIMY ich do bezpartyjności

    Przeciez sa bezpartyjni.
    Tylko jak chcesz ich zmusic do faktycznej bazpartyjnosci, jesli
    przewidujesz partyjne mianowania ?

    >i zaczniemy ROZLICZAĆ ze zbrodni sądowych - to według ciebie nie
    >spowoduje to ŻADNEJ pozytywnej zmiany w sądownictwie?

    Pod warunkiem, ze rozliczysz.
    A tu sie okaze, ze tak ocenil material dowodowy jaki mial, i zadnej
    zbrodni nie ma.
    Chyba, ze w prokuraturze.

    No i kto mialby rozliczyc - sad, w skladzie innych sedziow, swiadomych
    tego, ze lada moment sami moga zostac oskarzeni za podobna zbrodnie ?

    I w ktora strone mialoby to dzialac - jak sad uniewinni, to tez
    zbrodnia, czy nie ?
    Bo jak sie uniewinnienie Ziobrze nie spodoba, to pewnie bedzie
    probowal.
    A jak sedzia pomysli, ze lepiej nie skazac niz sie narazic, to tez nie
    bedzie dobrze.

    >Jeśli zaczniemy poddawać jurysdykcji jak KAŻDEGO obywatela - to nadal
    >będą kraść w hipermarketach, uwłaszczać się na nieruchomościach
    >bezprawnie kradzionych właścicielom?

    Eee tam - zaczna krasc hipermarkety, i nic nie udowodnisz :-)

    >Jeśli tak właśnie uważasz - to nie chcę marnować czasu na dyskusję z
    >profanem intelektualnym.

    I myslisz, ze sedziowie kradnacy w sklepach to taki powazny problem ?

    J.