    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nowy termin.
    Date: Mon, 17 Feb 2020 19:35:24 +0100
    <o...@t...home>
    <5e4acca0$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu .02.2020 o 18:25 cef <c...@i...pl> pisze:

    > Do obrony miałeś swoją wiarę w cud niezawisłego orzekania po zmianach.
    > Gdybym ja rozdawał nominacje sędziowskie, to dawałbym je tylko swoim
    > i z pewnym sporym prawdopodobieństwem orzekali by oni w sprawach mnie
    > interesujących tak jak ja chcę.
    > Gdzie tu niezawisłość? Ta reforma tego nie gwarantuje. Nie rozumiem
    > zatem Twojej wiary.

    Właśnie dlatego trudno dyskutować, skoro nie rozumiesz rudymentariów.

    Popatrz - powołujesz SWOICH sędziów i rządzisz 4 lata. Czy oni będą ci
    wierni także, kiedy wylądujesz w opozycji? Albo w pierdlu - wstawiony tam
    przez sędziów OPOZYCJI?
    A jeśli ZMUSIMY ich do bezpartyjności i zaczniemy ROZLICZAĆ ze zbrodni
    sądowych - to według ciebie nie spowoduje to ŻADNEJ pozytywnej zmiany w
    sądownictwie?
    Jeśli zaczniemy poddawać jurysdykcji jak KAŻDEGO obywatela - to nadal będą
    kraść w hipermarketach, uwłaszczać się na nieruchomościach bezprawnie
    kradzionych właścicielom?

    Jeśli tak właśnie uważasz - to nie chcę marnować czasu na dyskusję z
    profanem intelektualnym.

    --
    Trefniś