  • 1. Data: 2003-12-07 08:40:09
    Temat: Nowy - stary dysk twardy; prośba o radę
    Od: "nelson" <p...@p...gazeta.pl>

    Witam wszystkich

    Prosze o poradę w następującej sprawie:

    Padł dysk w komputerze, oddałem do serwisu, człowiek powiedział, że
    jeżeli zostanie
    uznana wada to otrzymam "nowy" dysk, bo dysków się nie naprawia.

    W karcie gwarancyjnej jest napisane, że:
    "Nabywcy z tytułu udzielonej gwarancji przysługuje prawo do wymiany
    elementu komputera na wolny od wad w przypadku, gdy 3krotna naprawa
    istotnej wady tego elementu nie spowoduje jego poprawnej pracy
    w zestawie"

    Wada została uznana, dostałem "nowy" dysk... i właśnie tu jest problem,
    bo dysk nie jest nowy, tylko inny, oczywiście 100% sprawny, ale wyraźnie
    widać że używany, w dodatku data produkcji świadczy, że jest pół roku
    starszy od tego, który oddałem.

    Dysk przy odbiorze był zapakowany w folię elektrostatyczną i pudełeczko,
    całość wyglądała jak nóweczka, a że spieszyłem się na pociąg, to nie
    przyjrzałem mu się dokładnie, moja w tym wina.

    Stan faktyczny sprawdziłem w domu, i jestem lekko zniesmaczony.

    Co radzicie, czy wrócić do serwisu z tym dyskiem i żądać nowego, czy
    raczej
    nic nie wskóram ???
    Przecież nie wiem nic o tym dysku, kto go używał, jak intensywnie, ile
    jeszcze
    pochodzi... ???

    Poradźcie coś, proszę...

    nelson

  • 2. Data: 2003-12-07 09:45:37
    Temat: Re: Nowy - stary dysk twardy; prośba o radę
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    nelson wrote:
> [...]
    > elementu komputera na wolny od wad w przypadku, gdy 3krotna naprawa
    > istotnej wady tego elementu nie spowoduje jego poprawnej pracy

    "Wolny od wad", nigdzie nie masz napisane, że nowy. Kiedy był kupiony
    pierwszy dysk?

    KG

  • 3. Data: 2003-12-07 10:58:44
    Od: "nelson" <p...@p...gazeta.pl>

    kam wrote:
    > "Wolny od wad", nigdzie nie masz napisane, że nowy. Kiedy był kupiony
    > pierwszy dysk?

    Był kupiony z całym zestawem w marcu 2003r.
    Gwarancja jest na cały zestaw, 2 lata.

    Piotr Mędela

  • 4. Data: 2003-12-07 12:40:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 7 Dec 2003 09:40:09 +0100, nelson wrote:
> [...]
    >nic nie wskóram ???
    >Przecież nie wiem nic o tym dysku, kto go używał, jak intensywnie, ile

    O tych obecnych dyskach to sie nie wypowiem, ale 5 lat dyski potrafily
    przepracowac bez problemow. Za 3 lata dysk i tak juz bedzie za maly
    :-)

    J.

  • 5. Data: 2003-12-07 15:02:45
    Temat: Re: Nowy - stary dysk twardy; prośba o rad
    Od: "MiHaU" <m...@W...wp.pl>

    Trzeba bylo dac na rekojmie, wowczas nawet musieliby CI zwrocic koszty
    transportu i jeszcze dac na okres naprawy inny dysk :)

    Pzdr
    MiHaU