eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNowy - stary dysk twardy; prośba o radę › Nowy - stary dysk twardy; prośba o radę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "nelson" <p...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nowy - stary dysk twardy; prośba o radę
    Date: Sun, 7 Dec 2003 09:40:09 +0100
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 40
    Message-ID: <bqup1a$ilf$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-213-17-211-194.broker.com.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1070786410 19119 213.17.211.194 (7 Dec 2003 08:40:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Dec 2003 08:40:10 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-User: pmedela
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:180731
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam wszystkich

    Prosze o poradę w następującej sprawie:

    Padł dysk w komputerze, oddałem do serwisu, człowiek powiedział, że
    jeżeli zostanie
    uznana wada to otrzymam "nowy" dysk, bo dysków się nie naprawia.

    W karcie gwarancyjnej jest napisane, że:
    "Nabywcy z tytułu udzielonej gwarancji przysługuje prawo do wymiany
    elementu komputera na wolny od wad w przypadku, gdy 3krotna naprawa
    istotnej wady tego elementu nie spowoduje jego poprawnej pracy
    w zestawie"

    Wada została uznana, dostałem "nowy" dysk... i właśnie tu jest problem,
    bo dysk nie jest nowy, tylko inny, oczywiście 100% sprawny, ale wyraźnie
    widać że używany, w dodatku data produkcji świadczy, że jest pół roku
    starszy od tego, który oddałem.

    Dysk przy odbiorze był zapakowany w folię elektrostatyczną i pudełeczko,
    całość wyglądała jak nóweczka, a że spieszyłem się na pociąg, to nie
    przyjrzałem mu się dokładnie, moja w tym wina.

    Stan faktyczny sprawdziłem w domu, i jestem lekko zniesmaczony.

    Co radzicie, czy wrócić do serwisu z tym dyskiem i żądać nowego, czy
    raczej
    nic nie wskóram ???
    Przecież nie wiem nic o tym dysku, kto go używał, jak intensywnie, ile
    jeszcze
    pochodzi... ???

    Poradźcie coś, proszę...

    --

    Pozdrawiam
    nelson


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1