  • 1. Data: 2003-12-07 09:20:58
    Temat: Re: Wizyta na Polcji, a brak wezwania
    Od: M...@o...pl (KaMil)

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał:

    >Potrafię i nei bardzo wiem o co Ci chodzi.
    "Potrafie" ale mi sie nie chcialo ? A chodzi o to, aby kazdy czytajacy
    wiedzial komu i na co odpowiadasz (prosilo ci o to kilka osob, oile
    dobrze pamietam).

    >Coś podejrzewam, że szukasz tematu zastępczego.
    To raczej netykieta :-)

    >inną tą podstawę, albo jej nie znasz w ogóle
    Musi znac, bo wielokrotnie byla wymieniana-art. 78 ust.4 PoRD

    KaMil

  • 2. Data: 2003-12-07 11:03:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KaMil" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Musi znac, bo wielokrotnie byla wymieniana-art. 78 ust.4 PoRD

    No tak po cichu podejrzewałem. Ale znajdź mi w zacytowanym przez Ciebie
    przepisie choćby wzmiankę o opisywanych przez Ciebie rewelacjach. Gdzie
    tam jest napisane, że jak nie powiem, kto jechał samochodem, to sam
    odpowiadam za potrącenie pieszego?

  • 3. Data: 2003-12-07 15:42:58
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "KaMil" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To raczej netykieta :-)

    Podejrzewam że on ją zna a teraz "pali głupa" ;)

    Pozdr
    Leszek