  • 1. Data: 2004-05-27 12:49:38
    Temat: Nowy dowód
    Od: "Silmar" <silmar@NO_SPAM.talex.pl>

    HeY!

    Z powodu zmiany stałego adresu zamieszkania stałem się posiadaczem nowego
    dowodu osobistego.
    W związku z tym pytanie kogo muszę o tym poinformować?
    Wiem, że Urząd Skarbowy. Ale czy na przykład muszę sobie wyrobić nowe prawo
    jazdy? Przerejestrować samochód?

    Pozdrawiam
    Silmar

  • 2. Data: 2004-05-27 14:28:05
    Temat: Re: Nowy dowód
    Od: "Demian" <t...@p...onet.pl>

    Dzisiaj usłyszałem że już nie trzeba nawet USu informować.

  • 3. Data: 2004-05-27 14:33:08
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Demian" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dzisiaj usłyszałem że już nie trzeba nawet USu informować.

    Nie trzeba BEDZIE po uchwaleniu stosownej ustawy, NA razie obowiazek
    informowania drukiem NIP-3 o zmianie nru dowodu nadal obowiazuje. Z
    sankcjami niestety.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, jeątě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 4. Data: 2004-05-27 15:27:28
    Od: root <root79@[USUNTO]op.pl>

    > informowania drukiem NIP-3 o zmianie nru dowodu nadal obowiazuje. Z
    > sankcjami niestety.

    No prosze, nawet o tym nie wiedzialem :(
    Wymienilem 2 miesiace temu, cos mi teraz grozi?

    pozdrawiam
    root

  • 5. Data: 2004-05-27 15:30:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Silmar" <silmar@NO_SPAM.talex.pl> napisał w wiadomości

    Samochód musisz przerejestrować, ale nie z powodu zmiany dowodu tylko
    zmiany Twojego adresu. Po za tym należało by poinformować bank jeśli masz
    konto (mogą być kłopoty przed okienkiem, jakby co) oraz pracodawcę pewnie.

    Moim zdaniem w ogóle to nie ma większego sensu i nikt nie powinien
    ewidencjonować numerów dokumentów. jakby bank w bazie danych nie trzymał
    Twojego numeru dowodu osobistego, to wówczas kasjer by go wprowadzał i
    wiadomo by było, czy miał Twój dowód w ręce, czy nie. A tak, to nie ma
    silnych, by stwierdzić, czy ten numer wziął z blankietu, czy z systemu.

    Zresztą po kiego grzyba wszelakim instytucjom ten numer. W sumie osobę
    jednoznacznie określa PESEL.

  • 6. Data: 2004-05-27 16:14:58
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    root wrote:

    > No prosze, nawet o tym nie wiedzialem :(
    > Wymienilem 2 miesiace temu, cos mi teraz grozi?

    właściwie to nic.
    Wiślij NIP-3 do US z nowym numerem dowodu.

  • 7. Data: 2004-05-27 18:50:02
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Podłączę się pod wątek: gdzie się w tej chwili (nowe dowody) wpisuje
    zameldowanie czasowe?

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 8. Data: 2004-05-27 18:55:47
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > Podłączę się pod wątek: gdzie się w tej chwili (nowe dowody) wpisuje
    > zameldowanie czasowe?

    W dowodzie osobistym zamieszcza się:
    3) adres miejsca zameldowania na pobyt stały, a w razie jego braku -
    zameldowania na pobyt czasowy trwający ponad dwa miesiące; w przypadku
    braku zameldowania na pobyt stały albo pobyt czasowy trwający ponad dwa
    miesiące, danych o adresie nie zamieszcza się,

    KG

  • 9. Data: 2004-05-27 21:46:52
    Od: "xmarcel" <x...@N...gazeta.pl>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> napisał(a):

    > Podłączę się pod wątek: gdzie się w tej chwili (nowe dowody) wpisuje
    > zameldowanie czasowe?

    daja osobna karteczke z potwierdzeniem

    pozdro
    xmarcel

  • 10. Data: 2004-05-27 21:47:15
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    <cut>

    > Zresztą po kiego grzyba wszelakim instytucjom ten numer. W sumie osobę
    > jednoznacznie określa PESEL.

    powiedz to w urzedzie skarbowym :-)))

    pozdro
    ape