  • 1. Data: 2004-05-27 12:49:02
    Temat: konsekwencje zerwania umowy
    Od: "J@ck" <c...@w...pl>

    Prowadziłem firmę i firma "X" dostarczała mi internet. Umowa została
    sporządzona na czas nieokreślony z zachowaniem wypowiedzenia 3 miesięcznego.
    Niestety obroty firmy z dnia na dzień zmalały do stopnia minimalnej
    opłacalności i postanowiłem rozwiązać umowe bez zachowania okresu 3
    miesięcznego. Niestety provider nie zgodził sie i teraz domaga sie zapłaty
    odemnie. Dodam tylko że firma zostałą zlikidowana a on nie świadczy mi
    usług. Rozmowa o ewentualnym innym rozwiązaniu która wyszła z moje strony
    nie została przyjęta przez providera. Co mam robić i czy jest z tego wyjście
    prawne aby nie płacić 3 miesiecznego okresu wypowiedzenia ( 3 f-ry na firmę
    której już nie ma ). Jack

  • 2. Data: 2004-05-27 15:26:39
    Temat: Re: konsekwencje zerwania umowy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "J@ck" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    Firmy nie ma, ale jest osoba za nią finansowo odpowiedzialna. Provider
    dostanie spokojnie tytuł wykonawczy przeciwko Tobie. jeśli nie dojdziecie
    do ugody to w sumie nie masz innego wyjścia, jak zapłacić.

  • 3. Data: 2004-05-27 21:57:55
    Od: "J@ck" <c...@w...pl>

    no to mnie nie pocieszyłeś, ale słyszałem coś o upadłości konsumenckiej a z
    drugiej strony wiedząc jak szybko działają sądy to czas gra na moją kożyść.
    Chyba że jestem w błędzie.

  • 4. Data: 2004-05-28 07:42:34
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    J@ck wrote:

    > no to mnie nie pocieszyłeś, ale słyszałem coś o upadłości konsumenckiej a

    Hm... Kolejny ktory bedzie "oglaszal upadlosc" z powodu 200 PLN?

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 5. Data: 2004-05-28 21:27:07
    Od: "J@ck" <c...@w...pl>

    Mylisz się to nie 200 zł tylko zdecydowanie więcej. Zasięgnij języka ile
    kosztuje łącze 2MB dla firm. pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-05-28 22:07:27
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    J@ck wrote:

    > Mylisz się to nie 200 zł tylko zdecydowanie więcej. Zasięgnij języka ile
    > kosztuje łącze 2MB dla firm. pozdrawiam

    Kosztuje od x do y i moglbys to wiedziec. Przyjmujac cene tepsowego
    polpaku (z min. cirem) to masz ca. 6k brutto za 3 miesiace. Wciaz
    slaby to powod (chyba zes "byznesmen" ;) i raczej nie tragedia zyciowa
    jesli na to Cie bylo wczesniej stac. A poza tym odpisuj pod i tnij co
    zbedne.

    Czuwaj

  • 7. Data: 2004-05-29 12:01:49
    Od: "J@ck" <c...@w...pl>

    ok. Mimo wszytko dzieki za odpowiedź. pozdrawiam.
    czy teraz dobrze odciołem i odpisałem .
    J@ck

  • 8. Data: 2004-12-28 21:56:33
    Od: robert<K...@O...PL>

    prosze o odpowiedz w sprawie zerwania umowy wynajmu domku na
    sylwestra w szklarskiej porebie.umowe zawarlem 2 miesiace temu a
    dzisiaj dostalem telefoniczna odmowe.umowe wczesniej spisalem i
    zaliczkowalem.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 9. Data: 2004-12-29 05:40:19
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    robert napisał(a):
> [...]
    > sylwestra w szklarskiej porebie.umowe zawarlem 2 miesiace temu a
    > dzisiaj dostalem telefoniczna odmowe.umowe wczesniej spisalem i

    w mojej szklanej kuli nie do końća wyraźnie widzę treść umowy.
    Czy mógłbyś połozyć ją płasko na stole i usunuąć wszelkie przedmioty
    znajdujące się obok w promieniu 50cm?

    pozdrawiam

    --
    http://bdp.e-wro.com