  • 1. Data: 2003-07-04 06:49:33
    Temat: Notariusz a Asesor
    Od: "Stahoo" <s...@i...pl>

    Witam

    Mam pytanko czy wypis z Aktu Notarialnego podpisany przez asesora
    notarialnego, ma taki sam charakter prawny co podpisany przez Notariusza?.

    Pozdrawiam
    Stahoo

  • 2. Data: 2003-07-04 10:40:48
    Temat: Re: Notariusz a Asesor
    Od: Tomasz Slaski <s...@d...kosza.com.pl>

    Stahoo wrote:
    > Witam
    >
    > Mam pytanko czy wypis z Aktu Notarialnego podpisany przez asesora
    > notarialnego, ma taki sam charakter prawny co podpisany przez Notariusza?.

    Asesor ZTCW moze podpisywac wypisy, natomiast nie moze podpisywać
    aktu notarialnego jako takiego. Tak, ze wszystko jest OK, wypis jest
    jak najbardziej ważny.

    --
    TOM
    TS635-RIPE LAN/MAN BAFH

  • 3. Data: 2003-07-04 11:50:51
    Od: "Stahoo" <s...@i...pl>

    "Tomasz Slaski"

    > Asesor ZTCW moze podpisywac wypisy, natomiast nie moze podpisywać
    > aktu notarialnego jako takiego. Tak, ze wszystko jest OK, wypis jest
    > jak najbardziej ważny.

    Wielkie dzięki

    Pozdrawiam
    Stahoo

  • 4. Data: 2003-07-04 13:14:36
    Od: Radzisz <n...@l...spamu.invalid.pl>

    Tomasz Slaski wrote:
    > Asesor ZTCW moze podpisywac wypisy, natomiast nie moze podpisywać aktu
    > notarialnego jako takiego.
    a z mojego doświadczenia wynika, że asesor może podpisać akt notarialny
    i jest on jak najbardziej ważny :)

    Radzisz