  • 241. Data: 2023-02-06 16:14:00
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 6 Feb 2023 11:21:37 +0100, Olin wrote:

    > Przelicz na minutę; będzie 1440 razy mniej.

    Jakos trzeba zrozumiec te ilosc.

    Nie kazdemu dawali pavulon, ale tak co drugi dzien ... jeden
    sanitariusz tez chyba nie codziennie jezdzil.

    No ale widac tez, ze nie kazdemu dawali pavulon.

    J.

  • 242. Data: 2023-02-06 17:08:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2023 o 16:14, J.F pisze:

    > Nie kazdemu dawali pavulon, ale tak co drugi dzien ... jeden
    > sanitariusz tez chyba nie codziennie jezdzil.
    >
    > No ale widac tez, ze nie kazdemu dawali pavulon.

    Biorąc pod uwagę, że karetki wzywa się w przypadkach zagrożenia zdrowia
    i życia to w wielu wypadkach wystarczyło nie robić nic.

    BTW - dziś na gazecie jest ciekawy reportaż z udziałem tamtych
    dziennikarzy i co po latach o tym sądzą. Raczej smutna lektura...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 243. Data: 2023-02-06 21:35:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Jakos trzeba zrozumiec te ilosc. Nie kazdemu dawali pavulon, ale tak
    > co drugi dzien ... jeden sanitariusz tez chyba nie codziennie
    > jezdzil. No ale widac tez, ze nie kazdemu dawali pavulon.

    No i chcę wierzyć, że czasem kogoś jednak ratowali.

    --
    Robert Tomasik

  • 244. Data: 2023-02-06 21:36:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.02.2023 o 17:08, Shrek pisze:
    > Biorąc pod uwagę, że karetki wzywa się w przypadkach zagrożenia zdrowia
    > i życia to w wielu wypadkach wystarczyło nie robić nic.

    Niestety masz rację. Albo udawać, że coś strasznie robią. Natomiast chcę
    wierzyć, że przynajmniej w ich ocenie były to przypadki beznadziejne.

    --
    Robert Tomasik

  • 245. Data: 2023-02-07 06:25:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Niestety masz rację. Albo udawać, że coś strasznie robią. Natomiast chcę
    > wierzyć, że przynajmniej w ich ocenie były to przypadki beznadziejne.

    To napisz do sądu że się mylił. Bo jeden dostał dożywocie a drugi
    ćwiartkę - raczej nie bez powodu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 246. Data: 2023-02-07 06:26:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No i chcę wierzyć, że czasem kogoś jednak ratowali.

    I dlatego byli potrzebni pismaki, bo inaczej trwałoby to następne 10 lat.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 247. Data: 2023-02-07 12:23:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 6 Feb 2023 16:14:00 +0100, J.F napisał(a):

    > Jakos trzeba zrozumiec te ilosc.

    Udowodniłeś, że potrafisz dzielić, więc bez trudu obliczysz, jakie było
    'normalne' zużycie pavulonu; może być na jeden dzień.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 248. Data: 2023-02-07 12:26:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 6 Feb 2023 21:36:40 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Natomiast chcę
    > wierzyć, że przynajmniej w ich ocenie były to przypadki beznadziejne.

    Mija 20 lat od tamtych wydarzeń i w internetach nie brakuje artykułów na
    ten temat; nie trzeba opierać się na samej wierze.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 249. Data: 2023-02-07 15:31:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.02.2023 o 06:25, Shrek pisze:

    > To napisz do sądu że się mylił. Bo jeden dostał dożywocie a drugi
    > ćwiartkę - raczej nie bez powodu.
    A czemu się mylił?
    --
    Robert Tomasik

  • 250. Data: 2023-02-07 15:36:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 7 Feb 2023 15:31:23 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > A czemu się mylił?

    Niezawodnie nie bywa na strzelnicy taktycznej Vis Maior, gdzie samo
    obcowanie z tytanami intelektu pozwala szybować na wyżynach niedostępnych
    dla zwykłych śmiertelników.