eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - wysyłka › Re: Niezgodność towaru z umową - wysyłka
  • Data: 2009-09-20 21:10:28
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową - wysyłka
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    PlaMa pisze:
    > Sprawa wygląda tak - kupiłem myszkę przez internet za 70 zł. Po 2
    > miesiącach myszka padła (nie działa scroll). chcę ją zareklamować.
    > Wysyłka myszki do sprzedawcy to koszt +- 15 zł. Nie uśmiecha mi się
    > płacić 1/3 ceny urządzenia za przywrócenie jej do stanu użyteczności.
    > jak to jest z niezgodnością? Sprzedawca w razie uznania wady musi
    > zwrócić za wysyłkę w obie strony? jak napisać do niego pismo żeby
    > wszystko było jasne?


    Najlepiej wskazać przepis:



    # Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie
    Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002
    art. 8
    2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że
    sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez
    kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny,
    materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.


    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1