eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - wysyłka › Re: Niezgodność towaru z umową - wysyłka
  • Data: 2009-09-21 08:41:28
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową - wysyłka
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    s...@a...pl pisze:
    >> Tak sobie sprzedawca może twierdzić, ale i tak jak oddaje gotówkę,
    >> to łącznie z kosztami pierwszej przesyłki do konsumenta (jeśli
    >> konsument ją pokrył) plus koszty przesyłki z reklamacją.
    >
    > Załóżmy, że sprzedawca reklamacji nie uznaje. Jak wygląda wtedy sprawa z
    > odesłaniem towaru? Musi to zrobić czy może powiedzieć, że jest do
    > odbioru w siedzibie firmy? W końcu dlaczego on ma ponosić koszty
    > nieuzasadnionych reklamacji?


    IMHO można wymagać, aby odesłał po pokryciu kosztów przez klienta.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1