eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - wysyłka › Niezgodność towaru z umową - wysyłka
  • Data: 2009-09-20 21:07:13
    Temat: Niezgodność towaru z umową - wysyłka
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sprawa wygląda tak - kupiłem myszkę przez internet za 70 zł. Po 2
    miesiącach myszka padła (nie działa scroll). chcę ją zareklamować.
    Wysyłka myszki do sprzedawcy to koszt +- 15 zł. Nie uśmiecha mi się
    płacić 1/3 ceny urządzenia za przywrócenie jej do stanu użyteczności.
    jak to jest z niezgodnością? Sprzedawca w razie uznania wady musi
    zwrócić za wysyłkę w obie strony? jak napisać do niego pismo żeby
    wszystko było jasne?


    pozdrawiam.
    PlaMa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1