  • 1. Data: 2003-05-08 07:18:14
    Temat: Niezgodność wylicytowanego towaru z opisem...
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Mam problem polegający na tym, ze wylicytowany przeze mnie przedmiot na
    allegro okazała sie miec uszkodzenia mechaniczne, ktorych istnienie
    sprzedajacy zatail.
    Chce zwrocic ten przedmiot, wyslalem mejla w tej sprawie do sprzedajacego.
    (Tak poradzona mi w Allegro)
    I tu moje pytanie. Na jaki paragraf i czego moge sie powolac, gdyby
    nieuczciwy sprzedawca probowal sie "migac".
    Wiem, ze w skrajnych przypadkach tego typu sytuacje mozna zglaszac na
    policje, chcialbym jednak tego uniknac - wiadomo, niepotrzebny zachod...
    Licze na wasza pomoc. Pozdrawiam.
    tomekk

  • 2. Data: 2003-05-08 11:36:59
    Temat: Re: Niezgodno?ć wylicytowanego towaru z opisem...
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Sorki za niecierpliwosc, ale czy znajdzie sie ktos kto mi cos podpowie?
    Pozdrawiam,
    tomekk

  • 3. Data: 2003-05-08 13:36:00
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl>

> [...]
    > Wiem, ze w skrajnych przypadkach tego typu sytuacje mozna zglaszac na
    > policje, chcialbym jednak tego uniknac - wiadomo, niepotrzebny zachod...

    Niestety takie jest ryzyko kupowania na Allegro :( Samo Allegro bedzie Ci
    udzielać własnie takich głupich rad bo prawdę mówiąc ma to głęboko w d..pie,
    a wszelkie ubezpieczenia transakcji to zwykła fikcja. Zasada jest taka, że
    najlepiej jest kupowac z odbiorem osobistym, lub od naprawde sprawdzonych
    sprzedających. Jedyne co możesz zrobić to wystawić sprzedajacemu odpowiedni
    komentarz i rozgłosić całą sprawę na grupach dyskusyjnych z podaniem jego
    danych. Mozesz sprobować skontaktowac sie z jego rodzicami ( w przypadku
    smarkaczy to czesto pomaga ) lub odwiedzic go osobiscie z kolegami celem
    wyjaśnienia "nieporozumienia". Pomysły mozna by mnożyć, jak bych chiał
    wiecej to wal na priva :))

    Sebasto