-
1. Data: 2004-02-02 21:11:51
Temat: Re: Nieodebrany z serwisu sprzęt
Od: "BLAZEJ KUCZ" <q...@n...pl>
> sprzętu ( nie ma mowy o tym, żeby zapłacił za naprawę ). Na kwicie, który
> otrzymał ode mnie dwa lata temu jest adnotacja o tym, że sprzęt
nieodebrany
> w ciągu 90 dni od daty naprawy przechodzi na własność serwisu. Jak taki
> zapis ma się do obowiązującego w tym zakresie prawa.
Skoro klient to podpisał, to chyba zawarliście umowę, na mocy której:
- on zlecił Ci naprawienie sprzętu,
- Ty zobowiązałeś się naprawić go,
- oboje postanowiliście, że jeśli on nie odbierze przekazanego Tobie
sprzętu, to sprzęt staje się Twoją własnością.
Jak zwykle będę ostrożny - tak mi się zdaje.
Pozdr
Błażej Kucz
Najnowsze w dziale Prawo
-
Ostatni dzwonek na wymianę tachografu. Spóźnialskim grożą wysokie mandaty a nawet więzienie
-
Więcej urlopu wypoczynkowego i obowiązków: nowy sposób liczenia stażu pracy od 2026 r.
-
Upadłość konsumencka alternatywą dla firm?
-
Odpowiedzialność pracodawcy i zarządcy budynku podczas nawałnic. Co grozi za zaniedbania?